Limitiranu izvedbu pokreće 3,8-litreni benzinski motor (procijenjene snage 720 KS), uz 780 Nm okretnog momenta, a rezultat je prve suradnje Nissana i ItalDesigna. Jedinstvenim automobilom obilježit će se 50 godina modela GT-R i dizajnerske kuće ItalDesign, a premijerno će novi Nissan biti predstavljen već kroz nekoliko tjedana.
Ideja za novi automobil krenula je iz pitanja „zašto ne kreirati GT-R bez ograničenja. Automobil je je razvio, konstruirao i proizveo ItalDesign dok su Nissan Design Europe u Londonu i Nissan Design America odradili posao dizajniranja oštrih linija karoserije i unutrašnjosti vozila.
Jedinstveni element zlatne boje razvučen preko gotovo cijele širine prednjeg kraja Nissana GT-R50 by Italdesign, na poklopcu motora nalazi se naglašena izbočina, a tanka LED svjetla protežu se od vrha prednjeg blatobrana do spojlera iznad bočnih prednjih usisnika. Odvodi zraka iza prednjih kotača dodatno su istaknuti zlatnom bojom koja spaja donji dio vrata s ramenom linijom.
Linija krova snižena je za 54 milimetra i dodatno je udubljena u sredini, a povišeni vanjski dijelovi profilu krova daju mišićav izgled. Linija stražnjeg prozora spušta se dalje i niže nego na serijskom automobilu čime mu daje dramatičan izgled.
Stražnji kraj naglašava široki trag kotača napetim, mišićavim izbočenjima blatobrana. Okrugla dvostruka stražnja svjetla modela GT-R osmišljena su kao odvojeni „lebdeći” elementi s tankim svjetlosnim prstenima, šuplji u sredini, postavljeni tako da se spoje s vanjskim potpornjem i središnjim dijelom prtljažnika. Veliko podesivo stražnje krilo postavljeno na dva nosača zaokružuje ukupan izgled automobila.
Nissan GT-R50 by Italdesign dolazi u Liquid Kinetic sivoj boji s jedinstvenim Energetic Sigma zlatnim umetcima posebno osmišljenima za ovaj slavljenički model, uz naplatke 21 x 10 inča sprijeda i 21 x 10,5 inča straga (gume su Michelin Pilot Super Sport dimenzija 255/35 R21 sprijeda i 285/30 R21 straga).
U interijeru središnju konzolu, instrumentnu ploču i obloge vrata krase ugljična vlakna različitih uzoraka, a sjedala su presvučena crnom alkantarom i vrhunskom talijanskom kožom crne boje. Zlatni umetci instrumentne ploče, vrata i gumbi nadahnuti futurističkim sportskim automobilima oponašaju vanjske elemente. Središnji dio posebno izrađenog upravljača i njegovi krakovi izrađeni su od ugljičnih vlakana dok je ravni donji dio presvučen alkantarom.
Izmjene na 3,8-litrenom V6 motoru uključuju optimizirane visokoprotočne turbopunjače velikog promjera napravljene prema specifikacijama natjecanja serije GT3 i veće međuhladnjake; iznimno izdržljivu radilicu, klipove, ovojnice i ležajeve; visokoprotočne mlaznice klipova; nove profile bregaste osovine; protočnije brizgaljke goriva te optimizirane sustave paljenja, usisa i ispuha. Ojačani šesterostupanjski sekvencijalni mjenjač s dvostrukom spojkom smješten na stražnjoj osovini te čvršći diferencijali i pogonska vratila isporučuju snagu kotačima.
Ovjes je opremljen kontinuirano prilagodljivim sustavom amortizacije Bilstein DampTronic dok Brembove šesteroklipne prednje kočnice i četveroklipne stražnje kočnice za kočenje upotrebljavaju upečatljiva jarkocrvena kliješta.
KOMENTARI