T-spec je posljednja serija za Nissan GT-R, a bit će proizvedeno svega 100 primjeraka

T-spec je posljednja serija za Nissan GT-R, a bit će proizvedeno svega 100 primjeraka

Sada već legendarni Nissan GT-R dobiva i novi izvedbu T-spec koja će biti proizvedena u svega 100 primjeraka, pa se podrazumijeva kako su svi primjerci već prodani.

Nissan GT-R50 by Italdesign bit će proizveden u svega 50 primjeraka
Ograničena serija Nissan GT-R50 by ItalDesign
Nissan GT-R50 sa 720 KS kreće u proizvodnju

Mislimo da ne treba puno opisivati automobil kao što je Nissan GT-R, model koji je podigao veliku prašinu još od svojeg početka, a u gotovo neizmijenjenom obliku se prodaje i danas, gotovo 14 godina nakon početka serijske proizvodnje, a mora mu se priznati da i dalje izgleda dobro i dovoljno svježe.

No svemu lijepome dođe kraj, pa tako i ovom modelu, koji je jučer imao premijeru posljednje specijalne serije koja dolazi pod imenom T-spec, a koja će biti proizvedena u svega 100 primjeraka. A osim što morate biti jako, jako brzi, morate za njega izdvojiti i minimalno 927.000 kuna, a sretnici mogu biti samo iz Japana ili SAD-a.

S ovom specijalnom serijom dolazi i ”full” oprema, koja je vrlo slična Track opremi i uključuje spojlere od ugljičnih vlakana, šire lukove kotača i Rays aluminijske naplatke u brončanoj boji, a za sigurno zaustavljanje se brinu Brembo karbonske keramičke kočnice.

Za pogon se koristi isti motor, a riječ je o 3,8-litrenom V6 biturbo motoru koji razvija maksimalnu snagu od 419 kW/570 KS i nudi 637 Nm okretnog momenta. Pogon je na sve kotače, a za ubrzanje od 0 do 100 km/h treba svega 2,8 sekundi, dok je maksimalna brzina ovog modela 315 km/h.

T-spec se može dobiti u izvedbi Premium edition, ali i Track edition engineered by NISMO, gdje NISMO izvedba dolazi s dijelovima karoserije napravljene od ugljičnih vlakana (krov i poklopac prtljažnika), a tu su i nešto drugačije kalibracije motora.

KOMENTARI