Kako se bliži premijera treće generacije iznimno uspješnog SUV modela Qashqai, tako nam Nissan svako malo otkrije neki novi detalj o njemu, a sada su otkrivene informacije i motorima i pogonskim sustavima koji nas očekuju na novoj generaciji. Sasvim očekivano, treća generacija Qashqaija neće u ponudi imati dizelske motore, a od predstavljanja i početka prodaje bit će opremljen blagim hibridnim sustavom, dok već 2022. godine stiže e-Power izvedba.
Blagi hibridi će kombinirati poznati 1,3-litreni turbo benzinac koji će imati oznaku 12V ALiS (Advanced Lithium-ion battery System) a dolazit će u izvedbi sa 140 KS i 240 Nm okretnog momenta u kombinaciji sa 6-brzinskim ručnim mjenjačem i prednjim pogonom. U ponudi će biti i izvedba sa 160 KS i 260 Nm s ručnim mjenjačem i prednjim pogonom, dok će se nuditi i u kombinaciji s automatskim mjenjačem i pogonom na sve kotače, a ta izvedba ima i nešto veći okretni moment od 270 Nm.
Već 2022. godine stiže i e-POWER izvedba koja nudi snagu od 190 KS i 330 Nm okretnog momenta, a dolazi s pogonom na prednje kotače. Navedeni sustav se sastoji od elektromotora, generatora energije, ali i 1,5-litrenog benzinca sa 157 KS koji je spojen direktno na bateriju i koji služi isključivo za njeno punjenje. Ova izvedba se nudi i s tri načina rada: Standard, Sport i Eco; a ova izvedba će nuditi i e-Pedal vožnju, odnosno vožnju upotrebom jedne papučice i to samo papučice gasa.
Nissanov sustav e- POWER već je u uporabi u modelima Note i Serena u Japanu. Među kupcima je taj sustav ostvario trenutačnu popularnost. Više od 70 % kupaca Notea i gotovo polovica kupaca modela Serena odabralo je inačice e-POWER. Japansko društvo istraživača i novinara nedavno predstavljenom kompaktnom SUV-u Nissan Kicks sa sustavom e-POWER dodijelilo je nagradu za najbolje tehnološko rješenje za 2021. godinu.
KOMENTARI