Sve je spremno za otvaranje sezone: novi Porsche 911 Cabriolet

Sve je spremno za otvaranje sezone: novi Porsche 911 Cabriolet

Šest tjedana je trajala slava coupe izvedbe novog Porschea 911, a sad na scenu stupa 911 Cabriolet

Svjetska premijera: novi Porsche 911
Što kažete na ovaj Porsche 911 Soundbar
Povijesni pregled: Porsche 911

Otvoreni Porsche 911 nastavlja višedestljećnu tradiciju koju je u rujnu 1981. godine u Frankfurtu započeo prvi 911 Cabriolet. Prvi modeli su kupcima isporučeni u 1982. godini i već su tada osvojili simpatije kupaca.

U odnosu na klasični, coupe 911, kabrioletska izvedba donosi sve isto, a dodatak je naravno hidraulički sustav koji spušta i podiže krov. Inače, potpuno novi mekani krov se otvara i zatvara brže nego prije, ima integrirani stakleni prozor dok mekana površina sadrži elemente poput magnezijskog luka čiji je zadatak da spriječu „baloniranje“ pri većim brzinama.

Mekani se krov na Porscheu 911 Cabriolet može spustiti i podignuti pri brzinama do 50 km/h, a nova hidraulika vrijeme podizanja i spuštanja krova omogućuje za oko 12 sekundi. Ugrađen je i električni deflektor za vjetar koji osigurava vrat vozača i putnika od utjecaja vjetra.

U početku će Porsche 911 Cabriolet biti dostupan kao Carrera S s pogonom na stražnje kotače te Carrera 4S s pogonom na sve kotače. Oba modela koriste 2981 cm3 šesterocilindrični bokser motor snage 331 kW odnosno 450 KS. Najveća se snaga postiže pri 6500 okr/min, a najveći okretni moment od 530 Nm u području od 2300 i 5000 okretaja.

Snaga se isporučuje uz pomoć novorazvijenog 8-stupanjskog mjenjača s dvostrukom spojkom, a uz novi raspored turbopunjača i sustav hlađenja zrakom Carrera S od 0 do 100 km/h ubrzava za 3,9 sekundi dok se uz Chrono paket ubrzavanje smanjuje na 3,7 sekundi, a najveća brzina koju postiže je 306 km/h. S pogonom na sve kotače Carrera 4S postiže 304 km/h, a za jednu desetinku sekunde je brža u ubrzavanju od izvedbe sa stražnjim pogonom (3,8 odnosno 3,6 sekundi).

Spomenimo i kako se na Porscheu 911 Cabriolet po prvi put koristi Porsche Active Suspension Management (PASM) sportsko podvozje, uz kraće i jače opruge, a šasija je spuštena za dodatnih 10 milimetara. Rezultat je neutralniji osjećaj na cesti, s boljom raspodjelom mase. Standardno se, kao i u Coupe izvedbu 911, ugrađuje Porsche Wet Mode, po prvi put na nekom automobilu, a zadaća mu je detektirati vodu na podlozi te upravljačkim sustavima reagirati.

Porsche 911 Carrera S Cabriolet starta od 134.405 eura u Njemačkoj, dok 911 Carrera 4S Cabriolet ima početnu cijenu od 142.259 eura, a oba se modela već sad mogu naručiti.

KOMENTARI