Novi facelift za Mercedes-Benz G klasu

Novi facelift za Mercedes-Benz G klasu

Mercedes je napravio još jedan facelift za G klasu, a u ponudi ostaju i benzinci i dizelaši, na zahtjev kupaca.

Mercedes-AMG demantira priče o povratku V8 motora u model C63
Mercedes na New York Auto Show predstavlja 6 svjetskih premijera
Mercedes-AMG GLC SUV od sada je dostupan i kao performance hybrid

Mercedesova G klasa je s nama već dugi niz godina u svom prepoznatljivom obliku, a iako je najavljena električna izvedba ovog modela, upravo je predstavljena obnovljena izvedba koju će i dalje pokretati benzinski i dizel motori. Iz Mercedesa kažu da su to željeli kupci, pa su im to omogućili, samo nam onda nije jasno zašto ista stvar neće biti napravljena i sa svim ostalim modelima jer kupci to žele?

No vratimo se mi na redizajnirani model koji vizualno ne donosi puno toga novoga. Promjene su vidljive na maski motora koja sada dolazi s četiri horizontalne letvice umjesto tri, dorađen je dizajn branika, a straga je kamera sada postavljena iznad tablice i dobila je mogućnost pranja. Tu je i nova boja Hyper Blue Mango, a serijski sada dolaze adaptivna LED svjetla.

U unutrašnjosti je također malo promjena, malo su promijenjeni ventilacijski otvori, a upravljač je serijski presvučen nappa kožom. MBUX multimedijski sustav se vrti na 12,3-inčnom zaslonu, a nudi se i proširena stvarnost pri korištenju navigacije. Osim toga, kažu i da su poboljšane glasovne naredbe.

I dalje su tu dobre off-road mogućnosti zahvaljujući udaljenosti od tla od 241 mm, te pristupni i odlazni kut od 30 i 31 stupanj. A u vožnji će pomoći i Off-Road Cockpit koji na multimedijskom zaslonu prikazuje informacije u realnom vremenu vezano za vožnju van asfalta – od prikaza položaja vozila, preko informacije o nadmorskoj visini, kutu upravljanja i ostale informacije.

Što se motorizacije tiče, u ponudi je izvedba G500 s trolitrenim šestcilindričnim motorom koji razvija snagu od 330 kW/449 KS i pritom nudi 560 Nm okretnog momenta, dok ISG (integrirani starter generator) dodatno isporučuje 20 KS i 200 Nm, no na kratko. Tu je i izvedba G450 d koju pokreće šestcilindrični turbo dizel koji razvija maksimalnu snagu od 270 kW/367 KS i nudi 750 Nm okretnog momenta, a obje izvedbe su uparene s 9G-Tronic automatskim mjenjačem.

Top izvedba je Mercedes-AMG G 63 koju pokreće 4,0-litreni V8 biturbo motor koji razvija maksimalnu snagu od 430 kW/585 KS i nudi 850 Nm okretnog momenta, a i ova izvedba ima ISG koji na kratko daje dodatnih 20 KS i 200 Nm okretnog momenta. Ova izvedba ubrzava do stotke za 4,4 sekunde, dok je maksimalna brzina 220 km/h. No ako ste mislili da je to to, prevarili ste se. Jer zašto ne bi usput doplatili i za AMG Performance paket, jer će tada maksimalna brzina biti 240 km/h, dok će ubrzanje do stotke trajati 0,1 sekundu brže, odnosno 4,3 sekunde.

Kao i inače, G klasa nije nikada bila jeftina, pa i najnovija izvedba kreće od 122.808 eura, dok će cijene kod nas biti puno puno više.

KOMENTARI