Novi detalji o Toyoti Proace City

Novi detalji o Toyoti Proace City

Toyota Proace City u proizvodnju kreće početkom 2020. godine, a razvijena je u suradnji s PSA grupacijom kao i klasični Proace

Hyundai Kona susrela mlađu Konu Electric u Ženevi
Svjetska premijera: Porsche Taycan u dvije izvedbe
Uskoro počinje Frankfurt Motor Show IAA 2017

Netom prije svjetske premijere nove Toyote Proace City, koja će se dogoditi na Salonu teretnih vozila 2019. u Birminghamu 30. travnja, otkriveni su novi detalji. Novi model Proace City s konkurencijom će se u segmentu lakih teretnih vozila boriti s dvije dostupne dimenzije. Furgon može imati dva odvojena prednja sjedala ili klupu s tri sjedeća mjesta.

Toyota Proace City u kraćem izdanju dužine 4403 mm i s međuosovinskim razmakom od 2785 mm imat će tri sjedala u prednjem dijelu kabine kao i duža verzija od 4753 mm, ali koja će imati i duži međuosovinski razmak od 2975 mm. Kod obje verzije bokovi mogu biti ostakljeni ili ne, pri čemu je duga verzija dostupna i s dvostrukom kabinom. Putnička izvedba je i u kratkoj i u dugoj izvedbi u ponudi s pet ili sedam sjedala.

U pogledu drugih dimenzija, Proace City se odlikuje odličnom nosivošću, uz najveći obujam teretnog prostora od 3,3 m3 (kratki model) do 4,3 m3 (duga izvedba s opcijom Smart Cargo). Još je bitnije za istaknuti kako će se u teretni prostor moći smjestiti dvije europalete dok se dodavanjem opcijskog sustava Smart Cargo postiže najveća dužina teretnog prostora u klasi koja iznosi 3,1 m za kratku izvedbu, odnosno 3,4 m za dugu.

Sustav Smart Cargo koristi preklopno vanjsko suvozačko sjedalo i šarke na pregradnoj stijeni radi pružanja dodatnih 0,4 m3 teretnog prostora i povećavanja najveće dužine tereta za 1,3 m. Istovremeno, središnje suvozačko sjedalo može se i zakrenuti čime se dobiva praktičan priručni stolić uz dodatni pretinac ispod sjedala. U putničkoj verziji, opcija panoramskog krova može imati dodatni avionski stropni pretinac i središnju lučnu „lebdeću“ konstrukciju s obujmom od 74 litre, a pristupa im se iz drugog reda sjedala ili iz prtljažnika. Pristup prtljažniku je jednostavan čak i kada je vozilo parkirano na skučenom prostoru, zahvaljujući otvaranju stražnjeg stakla, u poklopcu prtljažnika.

Kod Proace City verzije s dvostrukom kabinom, kada drugi red sjedala nije u upotrebi, klupu je moguće preklopiti čime se dobije ravna površina, a zatim pomaknuti pregradnu stijenu prema naprijed i tako povećati teretni prostor. U pregradnoj stijeni postoji pokrov koji je moguće otvoriti radi prijevoza dugačkog tereta. Furgon može imati još jedan praktičan detalj za prijevoz dugačkih tereta, a to je odižući stražnji kraj krova – poprečna ukruta može nositi najviše 100 kg.

Nosivost vozila je jedna tona, i to u obje izvedbe, a trebate li prenijeti više od jedne tone ovaj furgon može vući kočene prikolice do 1,5 tone. Moguće je naručiti i asimetrična (ostakljena ili ne) kao i odižuća vrata teretnog prostora. Korisnici furgona mogu kontrolirati svoj teret zahvaljujući funkciji Smart Load Indicator – ova jedinstvena funkcija u klasi upozorava kada teret dosegne 90 posto najveće dopuštene mase te uključuje upozorenje na ploči s instrumentima kada je premašena najveća nosivost.

U pogledu izbora benzinskih i dizelskih pogonskih motora nudi se raspon snage od 75 do 130 KS, uz izbor ručnih mjenjača s pet odnosno šest stupnjeva kao i osamstupanjski automatski mjenjač. Putem zakretnog prekidača, vozač može birati između više načina rada: Normal, Snow (snijeg), Sand (pijesak) i All-terrain (sve podloge).

Sigurnosne funkcije standardno uključuju sustav predsudarne zaštite, čitanje prometnih znakova, funkciju zadržavanja u prometnom traku, tempomat te „upozorenje za kavu“ koje preporučuje vozaču da napravi stanku ako je dugo vremena za upravljačem. U drugom paketu dolaze automatska duga svjetla, upozorenje za zanošenje i prošireni sustav čitanja prometnih znakova, dok najviši paket opreme tome dodaje i prilagodljivi tempomat i monitor mrtvog kuta. Svi modeli će biti opremljeni funkcijom eCall za automatsko povezivanje s hitnim službama u slučaju teške nesreće.

KOMENTARI