Nova GARAŽA je na svim kioscima: istražili smo kakve automobile žene zaista vole, usporedili 22 klasična kompakta i njihove SUV rivale, testirali dvije Mazde i jednu Toyotu

Nova GARAŽA je na svim kioscima: istražili smo kakve automobile žene zaista vole, usporedili 22 klasična kompakta i njihove SUV rivale, testirali dvije Mazde i jednu Toyotu

22 automobila na jednom mjestu – usporedili smo 11 klasičnih kompakata i njihovih 11 SUV rivala iz C-segmenta kako bismo otkrili koliko su iskoristivi u stvarnosti, koliko košta centimetar dužine automobila te što se zaista isplati kupiti.

Nova GARAŽA je na svim kioscima: prvi hrvatski test Honde CR-V 1.5 i Suzuki Vitare 1.0
Nova GARAŽA je na svim kioscima: usporedili smo 10 SUV modela iz VW grupacije, a otkrivamo i sve tajne balansiranja kotača
Nova GARAŽA je na svim kioscima: crossover ili klasični gradski automobil, prvi test nove Suzuki Vitare, kako postaviti visokoprotočni filtar

Pomama za vozilima s nešto većom udaljenošću od tla nije novost, svi ih žele, ali da li vam je takav automobil uistinu potreban i može li sve vaše potrebe zadovoljiti i „prizemljena“ verzija?

I dok se jedan dio redakcije znojio kako bi otkrio sve prednosti i nedostatke kompakata i SUV-ova drugi je istražio kako dame biraju automobile i zbog čega bi nas to trebalo brinuti. U Hrvatskoj vozačku dozvolu posjeduje 58,6% muškaraca i 41,4% žena, a žene postaju sve utjecajnije prilikom kupnje novog automobila. Iznenadit ćete se koji automobil u Hrvatskoj nosi titulu najtraženijeg rabljenog automobila…

Istražili smo kojih 10 automobila donose ulaznicu za ulazak u svijet biznisa u kojem je automobil vrlo bitan. Na listu odabranih polagano se ukrcavaju nova imena iz svijeta trovolumenskih karoserijskih izvedenica te dobivaju prefiks premium. Međutim, automobilski žiri je oštar pa u novoj Garaži provjerite tko je ušao u top 10.

Renault je svoj SUV Kadjar obnovio što se tiče izgleda, ali je daleko bitnija novost 1,3-litreni benzinski motor u izvedbi snage od 140 i 160 KS. Isprobali smo Kadjar 140 TCe Limited koji košta privlačnih 152.900 kuna.

U Garaži smo zasukali rukave i provjerili koliko je aftermarket xenon rješenje osvjetljenja bolje od klasičnog halogenog, uz pomoć jednostavne nadogradnje, dva torx ključa i kolegu.

Primijetili smo da se testnom dizelskom motoru povećala potrošnja goriva, čuli smo lupkanje iz motora, a radilo se o injektorima goriva. Otkrivamo kako dijagnosticirati neispravne injektore goriva, uz primjenu OBDII čitača te običnog prijenosnika spojenog uz pomoć Bluetootha. Otkrivamo i da li je bolje rješenje zamjena, uzeti polovno ili reparirati trenutne dizelske injektore goriva.

Snaga i obujam motora oduvijek intrigiraju automobiliste te kako dobiti što više konjskih snaga iz jedinice obujma. Predstavljamo šest motora koji donose najveći omjer snage i obujma, ali uz dodatne kriterije: motor automobila ne smije biti razvijen iz motocikla, automobil mora biti velikoserijski za cestovnu upotrebu te motor mora biti usisni (bez turba i bez kompresora). Stranice časopisa Garaža doslovce pršte od snage.

Može li pjena zamijeniti pravi, rezervni kotač? Naime, jedna od neugodnijih mana novih automobila je izbacivanje 10-ak kilograma teškog rezervnog kotača te uvođenje lakšeg i većinom beskorisnog kita za krpanje gume. Zaključili smo kako guma smije puknuti samo u radno vrijeme vulkanizera.

Od ostalih tema novog broja časopisa Garaža za veljaču izdvajamo dublji pogled unutar mild hibrida, novosti koje donosi Renault Clio pete generacije, testove Toyote Aygo u Magenta Splash boji te Takumi izdanja premium Mazde6 i Mazde CX-3.

KOMENTARI