Nakon samo 30 minuta posla naši su farovi davali čak 50% jače svjetlo – prljavo zamagljenje i požutjelost uzrokovana UV zračenjem riješili smo poliranjem u tri faze: suho poliranje, mokro poliranje i završno poliranje posebnom pastom i ulošcima.
Na hrvatsko je tržište stigla nova BMW serija 3 – prilika je to da se prisjetimo svih šest prethodnih generacija koje su prodane u 15 milijuna primjeraka i provjerimo što novoga donosi nova G20 generacija koja će sigurno biti mamac za kupnju.
Sezona je zamjene guma. Donosimo kompletan pregled 32 ljetne gume koje se (ne) preporučuju za kupnju, sve pluseve i minuse, a otkrivamo i koliko pojedini modeli guma mogu prijeći kilometara. I dok jedne ljetne gume treba mijenjati već nakon 30-ak tisuća kilometara, postoje modeli koji izdrže i više od 80.000 kilometara.
Pick-up kao kategorija nije pretjerano zastupljena na hrvatskom tržištu, ali je itekako potentna za domaće poduzetnike jer su to poprilično iskoristiva vozila za razne uvjete. Usporedili smo sve dostupne pick-up modele na hrvatskom tržištu, premjerivši im sve proporcije i mogućnosti.
Ženevski međunarodni auto salon privukao je oko 600.000 posjetitelja te 150 različitih premijera. Uz najskuplji automobil svih vremena, Bugatti La Voiture Noire prodan za čak 16,5 milijuna eura, našu su pozornost privukli mnogobrojni modeli koje ćemo u sljedećim mjesecima vidjeti i na hrvatskim cestama i auto salonima.
Vrijeme nam je išlo na ruku kad smo sjeli za upravljač potpuno električnog Audija e-trona snage 400 KS. Pri tome ne mislimo samo na sunčano vrijeme nego i na pravu snježnu mećavu, što je bila prilika za isprobati quatto pogon, ali i vožnju bez vanjskih bočnih retrovizora.
Vozili smo i mnoge druge automobile – novi Citroen C5 Aircross, Mercedes-Benz B-klasu, dvije SUV Honde CR-V i HR-V. Nekada smo vozili i Mazdu MX-5, a kako popularna Miata upravo obilježava 30 godina od predstavljanja s posebnim smo se žarom uputili u prošlost i istražili sve bitne, ali i skrivene detalje o najpopularnijem roadsteru na svijetu.
Više zraka u motoru znači mogućnost dodavanja više goriva i na koncu izvlačenje snage iz istog obujma. Pozabavili smo se prednabijanjem koje nude turbine i kompresori, opisali detaljno princip rada, ali i istražili njihove prednosti i nedostatke.
KOMENTARI