Nakon tri generacije, Škoda će vjerojatno ugasiti Fabiju Combi

Nakon tri generacije, Škoda će vjerojatno ugasiti Fabiju Combi

Prema neslužbenim informacijama, Škoda na kraju neće predstaviti nasljednika Fabije Combi, jer se kupci sve više okreću SUV modelima, a na takvim modelima je i veća zarada, pa nema smisla raditi dodatan model koji će samo biti trošak.

Lexus je prodao preko 2 milijuna elektrificiranih automobila
Renault i Mobilize: Dvostruki život baterije iz električnog vozila
HYVIA predstavlja prototip Renault Mastera Van H2-TECH i stanicu za opskrbu vodikom

Prva generacija Škode Fabije je bila predstavljena 1999. godine, i odmah je postigla veliki uspjeh, a bila je ponuđena u čak tri karoserijske izvedbe – kao standardna kombi limuzina s pet vrata, kao karavan, ali i kao limuzina. Da, da, tada su limuzine još uvijek bile in, pa je i taj model postigao kakav-takav uspjeh, no nedovoljan da bi stigla i druga generacija takvog karoserijskog oblika.

Škoda Fabia Combi prve generacije

Škoda Fabia Combi prve generacije

No s drugom generacijom Fabije, i dalje je u ponudi njena karavan inačica pod imenom Combi, koja je i dalje pružala zavidnu prostranost u malenim dimenzijama, pa se uspjeh nastavlja, no s trećom generacijom, koja je predstavljena 2014. godine, iako skladnije dizajnirana od prethodnika, Fabia Combi polako gubi na potražnji.

Škoda Fabia Combi druge generacije

Škoda Fabia Combi druge generacije

No nije problem u ponudi prostora ili kvaliteti, već jednostavno što takva karoserijska izvedba više nije zanimljiva. Posebice od 2019. godine, kada je predstavljen gradski SUV Kamiq. Sjetimo se, isto se dogodilo i s novom generacijom Renault Clija, koji se također neće na tržištu naći u karavan izvedbi, već kupci radije biraju gradski SUV Captur.

Škoda Fabia Combi treće generacije

Škoda Fabia Combi treće generacije

Nekoliko je već puta bilo šuškanja o tome kako će se i četvrta generacija Fabije ponuditi u Combi izvedbi, izgleda kako sve strože norme oko emisija CO2 tjeraju proizvođače na mnogostruke uštede, pa se tako jednostavno više neće nuditi automobili koji ne donose veliku financijsku dobit, a ovo je samo početak takvih ”kresanja” troškova.

KOMENTARI