Opel je predstavio i potpuno električnu izvedbu Astre, i to i kompaktnoj izvedbi, ali i u karavan izvedbi čiji je puni naziv Astra Sports Tourer Electric. Izvana razlika u dizajnu nema, osim oznake e, a i ove izvedbe se temelje na električnom Peugeotu 308, koji je također dostupan i dvije iste karoserijske izvedbe.
Tako nema razlike ni u pogonu, a riječ je o elektromotoru koji razvija maksimalnu snagu od 115 kW/156 KS i pritom nudi okretni moment od 270 Nm, a pogon se prenosi na prednje kotače. Opel posebno ističe i kako je maksimalna brzina ograničena na 170 km/h, što je više nego što nudi konkurencija, no trajanje ubrzanja od 0 do 100 km/h nije objavljeno. Vozač će moći birati između tri načina vožnje – Eco, Normal i Sport.
Što se tiče baterije, ona se sastoji od 102 ćelije raspoređene u 17 modula, a kapacitet joj je 54 kWh. Kada je u potpunosti napunjena, nudi autonomiju do 416 km. Iz Opela kažu i kako joj je prosječna potrošnja 14,9 kWh/100 km, što je jako dobar rezultat, no to ćemo tek vidjeti u stvarnim uvjetima na cesti.
Kako je baterija postavljena u podvozje, tako se ponuda prostora za putnike i u prtljažniku nije mijenjala, pa Astra Sports Tourer Electric nudi prtljažnik od 516 litara, odnosno od 1553 litre kada se preklope stražnja sjedala. Unutrašnjost je također ista i donosi dva 10-inčna zaslona, a razlike su u tek ponekom izborniku koji je vezan uz električni pogon.
Najavljeno je i kako nova električna Astra u obje karoserijske izvedbe na tržište stiže na proljeće sljedeće godine, no cijene još nisu poznate, a bit će objavljene tek pred sam početak prodaje.
KOMENTARI