Mercedes-AMG C 63 S E Performance donosi 680 KS i pogon na sve kotače

Mercedes-AMG C 63 S E Performance donosi 680 KS i pogon na sve kotače

Novi C 63 S E Performance dolazi s dvolitrenim turbo benzincem i elektromotorom, te snagom od 680 KS i pogonom na sve kotače, a odmah je predstavljen u limuzinskoj i karavan izvedbi.

BMW obnovio seriju 3 u obje karoserijske izvedbe, a velikih dizajnerskih iznenađenja nema
Opel Astra GSe je plug-in hibridni sportaš
Redizajn i za Ford Focus: novi dizajn prednjeg dijela i novi multimedijski sustav

Mercedes-AMG je upravi predstavio jedan novi model, a riječ je o sportskoj izvedbi nove C klase, koja dolazi pod imenom C 63 S E Performance, a odmah su predstavljene obje karoserijske izvedbe – limuzina i karavan. A ovog puta je napravljen presedan te je ispod poklopca motora puno novosti.

Krenimo redom. Dvolitreni turbo benzinac ima tek četiri cilindra i razvija snagu od 350 kW/476 KS i nudi okretni moment od 545 Nm, a uz njega je ugrađen i elektromotor koji razvija snagu od 150 kW/204 KS i nudi 320 Nm okretnog momenta, a ukupna snaga sustava je 500 kW/680 KS, dok je ukupan okretni moment 1020 Nm.

Dolazi s AMG Performance 4MATIC+ pogonom na sve kotače i Drift načinom rada, a sustav je uparen s AMG Speedshift MCT 9G automatskim mjenjačem. Tu je i 6,1 kWh baterija koja omogućuje autonomiju na struju od 13 km. Težina praznog vozila je 2111 kg, a karavan izvedba je nešto teža s 2145 kg.

Sve to je dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 3,4 sekunde, dok je maksimalna brzina elektronski ograničena na 250 km/h, a ove vrijednosti vrijede i za limuzinu i za karavan. Uz doplatu je moguće voziti i 280 km/h, što vrijedi za limuzinu, dok karavan uz doplatu može voziti do 270 km/h.

Ove izvedbe dolaze i s karbon-keramičkim kočnicama, podesivim amortizerima, drugačijim branicima sprijeda i straga, dodatnim spojlerima, kao i kotačima od 19 i 20 inča, te dodatnim otvorom za zrak na poklopcu motora.

Unutrašnjost donosi sportska sjedala i detalje, veliki head-up zaslon, AMG dodatke na instrumentnoj ploči i multimedijskom zaslonu, a tu je i sportski upravljač. Kao i uvijek, ovakve izvedbe dolaze s decentnim unutrašnjim uređenjem i ne pretjeruje se s nepotrebnim stvarima.

Za sada nisu objavljene cijene novih modela, no zna se kako prodaja kreće na proljeće sljedeće godine.

KOMENTARI