Koncept Renault 4Ever Trophy najavljuje budući gradski električni SUV

Koncept Renault 4Ever Trophy najavljuje budući gradski električni SUV

4Ever Trophy odaje počast legendarnoj četvorci, a ujedno i slavi 25. godišnjicu humanitarnog relija 4L Trophy, te najavljuje budući električni model B-SUV segmenta, odnosno električnog gradskog SUV modela.

Na Pariškom salonu automobila Renault će predstaviti konceptu izvedbu nove četvorke
Kako je poklopac prtljažnika zapalio iskru revolucije?
Njemu ne trebaju ceste: Renault i TheArsenale predstavljaju AIR4!

S više od 8 milijuna prodanih primjeraka u više od 100 zemalja, Renault 4 je prava legenda. Prošlo je 30 godina od prestanka proizvodnje ovog modela koji je bio višenamjenski – s njime ste mogli ići na posao ili putovanja, a istovremeno se mogao koristiti i kao automobil za prijevoz tereta, ali i puno više od toga.

Model koji gledate na fotografijama je koncept 4Ever Trophy, a ovo je drugi legendarni model koji će dobiti električni pogon. Prvi je Renault 5, no za razliku od njega, nova četvorka će biti električni SUV iz B segmenta, odnosno gradski model.

Koncept 4Ever Trophy donosi poznate dizajnerske detalje originala s okomitim prednjim dijelom, okruglim svjetlima, ali i kosim stražnjim krajem s velikim vratima prtljažnika, i uskim stražnjim svjetlima koji su postavljeni u kut karoserije. Naravno, tu je i treći bočni prozor karakterističnog izgleda.

Serijski model sigurno neće imati 19-inčne naplatke kao ovaj koncept, kao ni 20-centimetarske razmake između kotača i lukova, no zato se ne može poreći atraktivnost koncepta. Također, novi budući model sigurno neće imati pogon na sve kotače.

Što se pak dimenzija tiče, 4Ever Trophy je dug 4160 mm, širok je 1950 mm i visok 1900 mm, a dolazi s međuosovinskim razmakom od 2570 mm. Na koncept su montirane gume dimenzija 255/55 R19.

Nova četvorka će biti postavljena na istu platformu kao i novi Renault 5, a riječ je o CMF-BEV platformi za B segment električnih vozila, a najavljeno je kako će buduće tržišno pozicioniranje modela Renault 4 i Renault 5 biti popu Clija i Captura, pa možemo očekivati pristojne cijene.

KOMENTARI