Sada je i službeno, Honda i Nissan su ušli u pregovore o spajanju, čime bi postali treći najveći proizvođač automobila po prodaji. Na novinarskoj konferenciji govore su držali Makoto Uchida (Nissan, Toshihiro Mibe (Honda) i Takao Kato (Mitsubishi), a istovremeno je potpisan i Memorandum o razumijevanju (MOU) kako bi se mogli započeti razgovori i razmatranja o spajanju i poslovnoj integraciji ova dva proizvođača, a kako je Mitsubishi dio Nissana, i on je uključen u pregovore.
Kako bi dodatno ubrzali svoje napore prema postizanju ugljično neutralnog društva i društva bez smrtnih slučajeva u prometu, Nissan i Honda su 15. ožujka potpisali MOU koji se odnosi na strateško partnerstvo za eru inteligencije vozila i elektrifikacije. Od tada su dvije tvrtke vodile razgovore usmjerene na suradnju na raznim područjima. Dana 1. kolovoza obje su tvrtke potpisale daljnji MOU za produbljivanje okvira strateškog partnerstva. Tvrtke su također objavile da su se složile provesti zajedničko istraživanje temeljnih tehnologija u području platformi za softverski definirana vozila sljedeće generacije (SDV), posebno u područjima ključnim za inteligenciju i elektrifikaciju, kako bi unaprijedile fokusirane rasprave prema konkretnijim suradnja.
Tijekom cijelog procesa, Nissan i Honda su se uključili u rasprave u razmatranju različitih mogućnosti i opcija. U isto vrijeme, poslovno okruženje za obje tvrtke i širu automobilsku industriju brzo se promijenilo, a brzina tehnoloških inovacija nastavila je ubrzavati. Memorandum o razumijevanju između Nissana i Honde koji je danas objavljen ima za cilj poslužiti kao opcija za održavanje globalne konkurentnosti i za dvije tvrtke da nastave isporučivati atraktivnije proizvode i usluge kupcima širom svijeta. Ako se poslovna integracija može ostvariti, obje tvrtke mogu ciljati na integraciju svojih resursa upravljanja kao što su znanje, ljudski resursi i tehnologije; stvoriti dublje sinergije; poboljšati sposobnost odgovora na tržišne promjene; i očekuju da će poboljšati srednjoročnu i dugoročnu vrijednost poduzeća. Osim toga, Nissan i Honda mogu težiti daljnjem doprinosu razvoju japanske industrijske baze kao “vodeće globalne mobilne tvrtke” integracijom Nissanovih i Hondinih poslova s vozilima na četiri kotača i Hondinih motocikala i pogonskih proizvoda, omogućujući robnim markama obiju tvrtki da postati privlačniji i pružiti privlačnije i inovativnije proizvode i usluge kupcima diljem svijeta.
KOMENTARI