U ožujku je na naše ceste stigla električna izvedba novog Fiatovog modela 600e, a sada je domaćim kupcima na raspolaganju i blagohibridna izvedba koja donosi puno povoljniju cijenu a uvijek dolazi s automatskim mjenjačem. Njega pokreće trocilindrični 1,2-litreni benzinski motor koji razvija snagu od 75 kW/100 KS koji je kombiniran s 48-Voltnom litij-ionskom baterijom i novim 6-stupanjskim električnim mjenjačem s dvije spojke na koji je ugrađen i elektromotor snage 21 kW, a kasnije stiže i izvedba snage 101 kW/136 KS.

Električna snaga poboljšava elastičnost motora pri niskim okretajima, a u što smo se i sami uvjerili tijekom kratkih vožnji. Iskreno, djeluje kao da automobil ima više od 100 KS, no uskoro nam stiže na test, pa ćemo onda pobliže moći isprobati performanse, ali i potrošnju.

Fiat 600e je dug 4171 mm, širok 1781 mm i visok 1523 mm, a donosi međuosovinski razmak od 2562 mm. Pritom prtljažnik u osnovi zaprima 385 litara prtljage, odnosno 25 litara više od električne izvedbe. Svakako treba napomenuti i krug okretanja od 10,5 metara, što ga čini idealnim za gradsku vožnju. Novi Fiat 600 je dostupan u tri obične i četiri metalik boje, a dostupan je u dvije izvedbe – 600 i 600 La Prima. Već osnovna izvedba Fiata 600 Hybrid donosi 10-inčni multimedijski zaslon, 7-inčne digitalne instrumente, klimu, LED prednja svjetla, stražnje parking senzore, tempomat, upravljač u koži i ostalu opremu, a cijena takve izvedbe kreće od 23.990 eura.

Fiat 600 Hybrid La Prima pak donosi bežično punjenje mobitela, navigaciju, USB u drugom redu sjedala, zatamnjena stražnja stakla, 18-inčne aluminijske naplatke, električni poklopac prtljažnika, stražnju kameru i ostalu opremu, a cijena takve izvedbe košta 27.990 eura. Spomenimo i kako će, kada stigne na tržište, snažnija izvedba sa 136 KS biti skuplja za 1.000 eura.


KOMENTARI