Fiat 600e stigao u Hrvatsku, a cijene kreću od 36.490 eura

Fiat 600e stigao u Hrvatsku, a cijene kreću od 36.490 eura

Novi Fiatov predstavnik B segmenta stigao je u Hrvatsku, a u Fiatu naglašavaju kako je riječ o odličnoj kombinaciji automobila koji nije ni klasična B, ali ni klasična B-SUV klasa.

Ovo je potpuno novi električni Fiat 600e, a hibrid stiže dogodine
Najavljen najsnažniji Abarth ikada
Fiat više neće proizvoditi sive automobile

Potpuno novi Fiat 600e od sada je dostupan i našim kupcima, a riječ je o modelu koji ima veliku ulogu u Fiatu. Naime, riječ je o modelu s kojim se ova marka vraća u B segment, gdje je bio i smješten prvi Fiat 600 iz 1955. godine.  Od tada je prodano preko 23 milijuna raznih modela u ovoj klasi – Fiat 600, 127, Uno i Puno. Fiat 600e je dug 4171 mm, širok 1781 mm i visok 1523 mm, a donosi međuosovinski razmak od 2562 mm. Pritom prtljažnik u osnovi zaprima 360 litara prtljage, odnosno 1231 litru s preklopljenim stražnjim sjedalima. Iz Fiata se hvale i kako samo jedan pretinac između prednjih sjedala ima obujam od 15 litara. S ovom dužinom se 500e smjestio taman na pola puta između Punta i modela 500X.

Unutrašnjost vizualno podsjeća na model 500e, no nudi puno više prostora. Serijski dolaze 7-inčni instrumenti, dok je dijagonala multimedijskog zaslona 10,25 inča i podržava bežično spajanje za Apple CarPlay i Android Auto u izvedbi La Prima. Za dobar se zvuk brinu mnogobrojni zvučnici, dok se za tvorničku navigaciju brine TomTom, također u La Prima opremi.

Za pogon se koristi elektromotor koji razvija snagu od 115 kW/156 KS i nudi 260 Nm okretnog momenta, a dostupan je samo pogon na prednje kotače. Ovisno o izvedbi, autonomija baterije je od 406 km u kombiniranom ciklusu, pa do 604 km u gradskoj vožnji. Baterija ima kapacitet od 54 kWh bruto, odnosno 51 kWh neto, a podržano je punjenje od 11 kW AC i 100 kW DC, gdje na potonjem punjenje od 20 do 100 % traje 27 minuta, dok na AC 11 kW punjenje od 0 do 100 % traje 5 sati i 45 minuta. Težina same baterije je 339 kg, dok je težina čitavog vozila 1520 kg. No motor je dovoljno snažan da ubrza od 0 do 100 km/h za 9 sekundi, dok mu je maksimalna brzina elektronički ograničena na 150 km/h.

U ponudi su dva paketa opreme – Red i La Prima. Osnovni RED serijski dolazi s automatskom klimom, digitalnim instrumentima, sigurnosnim paketom, Full LED svjetlima, tempomatom, stražnjim parking senzorima i nizom druge opreme, a dostupan je u tri boje. Serijski dolazi crvena boja, dok se uz doplatu može dobiti pastelna bijela i pastelna crna boja. Cijena ovog modela je 36.490 eura.

Bogato opremljeni 600e La Prima donosi još i kromirane detalje, zatamnjena stakla, 18-inčne aluminijske naplatke, navigaciju, masažu na sjedalu vozača, grijana prednja sjedala, adaptivni tempomat, stražnju kameru i niz druge opreme, a ova izvedba je dostupna u crvenoj boji bez doplate, te u metalik bojama iz talijanske prirode – plava Sea of Italy, siva Earth of Italy i plavo-zelena Sky of Italy. Cijena ove izvedbe je 40.990 eura, a na obje cijene ide popust u visini poticaja. Obje izvedbe su dostupne za isporuku odmah.

No osim električne izvedbe, početkom ljeta stiže i blagohibridni benzinac sa 100 KS koji će biti kombiniran s automatskim mjenjačem, a njegova cijena će biti poznata naknadno. A veliku galeriju izvedbi 600e Red i 600e La Prima možete vidjeti OVDJE!

KOMENTARI