Jeep Avenger 4xe – pogon na sve kotače konačno dobiva i najmanji Jeep

Jeep Avenger 4xe – pogon na sve kotače konačno dobiva i najmanji Jeep

Jeep je predstavio novu izvedbu Avengera koja je konačno dobila pogon na sve kotače, ali i povećan razmak od tla.

Redizajnirani SUV modeli Peugeot 3008 i 5008 kod nas stižu u prosincu
Novi DS 7 je stigao i u Hrvatsku, a cijene kreću od 46.440 eura za dizel izvedbu
Ovo su svi detalji o prvoj hibridnoj izvedbi Toyote Hilux

Jeep Avenger je postigao popriličan uspjeh gdje je do sada naručeno preko 90.000 primjeraka ovog modela, od kojih je 30% potpuno električno. A uspjeh bi sada trebao biti još veći jer je konačno predstavljena izvedba s pogonom na sve kotače, a upravo je to jedna od stvari koju kupci ove marke traže.

Avenger 4xe pokreće hibridni sustav od 48 V koji se sastoji od 1,2-litrenog turbo motora koji razvija snagu od 100 kW/136 KS a koji je uparen s dva elektromotora od kojih svaki razvija 21 kW/29 KS, a koji su smješteni sprijeda i straga. Sustav je uparen sa 6-stupanjskim automatskim mjenjačem s dvije spojke, a sve to je dovoljno za maksimalnu brzinu od 194 km/h, dok ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 9,5 sekundi.

No Jeep je poradio i na drugim detaljima, pa je razmak od tla u ovoj izvedbi povećan za 10 mm, što mu omogućuje bolje prilazne i odlazne kutove, 22° pristupnim, 21° prijelomnim i 35° odlaznim kutovima, a s ovom izvedbom je moguće i voziti po vodi dubine 400 mm.

Opremljen je pametnim sustavom pogona na sve kotače, koji osigurava da je 4×4 uvijek dostupan kada je to potrebno. Pri malim brzinama (do 30 km/h), trakcija na sva četiri kotača je stalna, s omjerom 50:50. Tijekom srednjih brzina (30 do 90 km/h), pogon stražnje osovine uključuje se samo na zahtjev. Važno je napomenuti da čak i s 0 Nm okretnog momenta, stražnji e-motor ostaje povezan sa stražnjim kotačima za iznenadne potrebe. Kada je uključen pogon na sve kotače, raspodjela okretnog momenta temelji se na stvarnoj potražnji, s potencijalnom podjelom do 50:50. Pri velikim brzinama (iznad 90 km/h), pogon sprijeda postaje stalan, a stražnji e-motor se odvaja od osovine kako bi se smanjila potrošnja goriva.

Funkcija Selec-Terrain na Avengeru 4xe omogućuje vozaču odabir odgovarajućeg načina rada za svaku situaciju: Auto, koji nudi pogon na sve kotače samo na zahtjev, idealan za svakodnevnu vožnju s minimalnom emisijom CO2; Snijeg, pružajući poboljšanu kontrolu stabilnosti i pametni pogon na sve kotače za sigurno cestovno putovanje zimi; Sand&Mud, prilagođen za neravne terene sa specifičnim omjerima mjenjača i kontrolom proklizavanja; i Sport, maksimizirajući moćnu isporuku snage i okretnog momenta 4xe sustava, dodatno poboljšanog e-boostom na stražnjim kotačima.

Jeep je pripremio i male izmjene na karoseriji, pa su sada prednja svjetla za maglu postavljena malo više i prema van, a prednji i stražnji odbojnici dolaze sa završnom obradom protiv ogrebotina, a donja rešetka i radar su sada dodatno zaštićeni. Unutrašnjost donosi nova sjedala od perivih i izdržljivih materijala, a ona su dvostruko otpornija od uobičajenih materijala. Narudžbe će krenuti u četvrtom tromjesečju, a tada će biti poznate i cijene.

KOMENTARI