Šalu na stranu, Ami sigurno neće biti automobil koji će biti izabran za potjeru, no on je dio Citroenove investicije na grčkom otoku Chalk, a dio je to projekta da se sam otok transformira u područje gdje ne postoji onečišćenje prilikom mobilnosti, pa će to biti i prvi eko otok u Grčkoj.
Tom prilikom je donirano 6 električnih vozila, a riječ je o dva modela e-C4, jednom e-Spacetoureru, jednom e-Jumpyju i dva Amija, od kojih je jedan namijenjen policiji, a jedan obalnoj straži. Otok Chalk ima površinu od tek 27 četvornih kilometara, pa autonomija neće biti problem, a na samom otoku je trenutno manje od 1000 stanovnika.
Stoga ni stopa zločina nije velika, pa ni ne čudi da je Ami dobar izbor. Podsjetimo se, on može prevesti dvoje putnika, a maksimalnu brzinu od 45 km/h omogućuje mu elektromotor koji razvija maksimalnu snagu od 6 kW/8 KS. Pritom 5,5 kWh baterija omogućuje autonomiju od 75 km, a punjenje na kućnoj utičnici traje oko 3 sata.
Uz to, zahvaljujući dužini od tek 2,41 m i širini od 1,39 m lako će se provući i kroz najmanje ulice, a i lako će se okrenuti na malom prostoru jer mu je radijus okretanja tek 7,2 metra. Spomenimo i kako je težina praznog vozila tek 485 kg, a tu treba spomenuti kako je riječ o četverociklu, a ne o automobilu.
KOMENTARI