Već je stiglo vrijeme za dotjeranu Fiestu, koja je s nama od 2017. godine, a nova izvedba donosi osvježeni izgled te tri karoserijske izvedbe – s tri i pet vrata, ali i povišenu Active izvedbu. Da, Fiesta je još jedan od iznimno rijetkih automobila koji se mogu dobiti s troja vrata, koja daju pomalo sportski štih.
No krenimo redom, pa se tako sprijeda mogu vidjeti najveće promjene – tu su nova prednja svjetla sada dobavljiva i u Matrix LED tehnologiji, a donose i novi svjetlosni potpis, a promijenjen je i branik s većom maskom i drugačijim donjim otvorima. Nova grafika svjetala vidljiva je i straga, a tu je i nekoliko novih boja karoserije, kao i dizajn aluminijskih naplataka veličine do 18 inča.
Fiesta se više ne može dobiti s atmosferskim benzincima, a početni model dolazi s jednolitrenim EcoBoost benzincem u izvedbama sa 100 i 125 KS, a snažnija inačica je dostupna i kao blagi hibrid i u izvedbi sa 7-stupanjskim Powershift automatskim mjenjačem. U ponudi je i blaga hibridna izvedba sa 155 KS i ručnim mjenjačem.
Fiesta ST dolazi s 200 KS snažnim turbo benzincem koji nudi i 290 do 320 Nm okretnog momenta između 1600 i 4000 okretaja, a za ubrzanje od 0 do 100 km/h joj treba 6,5 sekundi, dok joj je maksimalna brzina 230 km/h. Uz već poznati Normal i Sport način rada, sada je tu i Track način rada koji isključuje ESP i sustav protiv proklizavanja pogonskih kotača.
Fiesta je sada dobila i digitalnu instrument ploču dijagonale 12,3 inča, a tu je i najnovija izvedba multimedijalnog sustava s podrškom za Android Auto i Apple CarPlay, te najnoviji sigurnosni sustavi, kao i sustavi pomoći vozaču. Za sada nema informacija kada redizajnirana Fiesta stiže na tržište, kao ni kakve će biti cijene.
KOMENTARI