Dorađeni Juke s novim interijerom i novim bojama karoserije

Dorađeni Juke s novim interijerom i novim bojama karoserije

Nissan vraća žutu boju na Juke, a pritom je napravljena i nova unutrašnjost te pridodan novi paket opreme N-Sport.

Citroen Basalt Vision – hoće li i Europa vidjeti ovaj zanimljiv model?
Novi gradski SUV s osebujnim dizajnom: Hyundai Bayon
Ime novog Alfa Romeo SUV-a je Milano

Na zahtjev kupaca Nissan je na Juke vratio žutu boju karoserije. No nisu samo to novosti na pola životnog vijeka ovog modela. Uveden je i novi paket opreme N-Sport, koji je i prikazan na fotografijama, dok je u unutrašnjosti ugrađena nova prednja konzola. To su glavne novosti redizajniranog Jukea. No osim žute boje karoserije, tu je i nova nijansa biserno bijele boje, a nova je i nijansa metalik crne boje, koje zamjenjuju prethodne nijanse. Tu je i nov dizajn aluminijskih naplataka koji idu do veličine od 19 inča, dok hibridna izvedba u opciji nudi gume malog otpora kotrljanja za 17-inčne naplatke.

I dok izvana dizajnerskih razlika nema, unutrašnjost donosi mnogo toga novoga. Tako je potpuno nova središnja konzola s novim 12,3-inčnim zaslonom postavljenim na vrh, s fizičkim tipkama tik ispod njega, te sada dolazi s podrškom za bežično povezivanje s Android Auto uređajima, dok je bežično povezivanje s Apple CarPlay uređajima bilo moguće i ranije. Iza upravljača je smješten 12,3-inčni zaslon  instrumenata, a komande klimatizacije su i dalje odvojene od zaslona s fizičkim tipkama. Baš kako treba. Tu su i dva USB priključka – jedan klasični i jedan USB-C.

Na N-Sport izvedbi uz žutu boju karoserije, žuti su i detalji u unutrašnjosti, a to uključuje i žutu liniju u obliku bumeranga koja se proteže uzduž gornjeg dijela instrumentne ploče, a zatim se spušta i uokviruje kućište novog središnjeg zaslona multimedijskog sustava i završava na zračnim otvorima. Tu su i žuti umetci na sjedalima koji su presvučeni recikliranom Alcantarom, kao i žuti konac na šavovima. Osim toga, razine opreme N-Connecta, N-Design i Tekna također imaju nova sjedala poboljšane udobnosti.

Nova sjedala inačice N-Connect presvučena su novom tkaninom Kira Melange izrađenom od PVC-a s detaljima od tkanine koji odgovaraju umetcima s uzorkom. Na modelima razine Tekna novi je materijal crni PVC s detaljima od PVC-a i s umetcima dijamantnog uzorka na podnožju i naslonu sjedala. Otvor na sjedalima koji unutrašnjosti daje sportski izgled smješten je iza glave putnika i ima crni ukrasni rub.

Povećan je i pretinac za rukavice sa 6,6 na 7,8 litara, a redizajniran je i središnji naslon za ruke, koji je sada veći nego prije. Sve izvedbe sada dolaze s elektronskom ručnom kočnicom, a tipke e-Pedal i EV način rada na hibridnoj izvedbi su smještene praktičnije.

Osvježenje modela Juke donosi i sustav za upozorenje na izlazak iz prometnog traka, koji serijski dolazi u paketima N-Design, N-Sport i Tekna, a riječ je o sustavu koji prati položaj vozila Juke u traku Tu je i nova stražnja kamera kojoj je razlučivost povećana s 0,3 na 1,3 megapiksela.

Što se tiče motorizacije, tu promjena nema, pa osnovu čini 1,0-litreni trocilindrični turbo benzinac koji razvija snagu od 117 KS i nudi 180 Nm okretnog momenta, a može biti uparen s ručnim ili automatskim mjenjačem, a drugi je izbor hibridna izvedba koja je poznata iz Renaultovih modela, a riječ je o 1,6-litrenom atmosferskom benzincu kombiniranim s elektromotorom, gdje je snaga sustava 140 KS. Cijene će biti objavljene naknadno.

KOMENTARI