Svi proizvođači mijenjaju svoje planove za budućnost, i kombiniraju najisplativije mogućnosti, a tako je i s Citroenom. Naime, izvršni direktor Citroena Thierry Koskas je za britanski časopis Autocar u intervjuu rekao kako stvari stoje s Citroenom i što će se mijenjati u bližoj budućnosti. Tako model C1 sigurno neće dobiti nasljednika, a isto će se dogovoriti s velikim modelom C5 X, koji spada u klasu luksuznijih limuzina, a potražnja za njima je sve manja i manja. C1 se ne proizvodi već neko vrijeme, no C5 X će u ponudi ostati još neko vrijeme, odnosno do kraja zamišljenog životnog ciklusa.
Budući Citroenovi modeli će se nalaziti u klasama koje su i najprodavanije u Europi, a ponuda će kretati od najmanjeg C3, dok će top model biti C5 Aircross, a ponuda će uključivati između 5 i 6 modela. Trenutno Citroen u ponudi ima C3, C3 Aircross, C4, C4 X, C5 Aircross, C5 X i putnički Berlingo. No ne odustaje se od jedinstvenog dizajna koji je poznat kroz povijest ovog proizvođača, stoga možemo očekivati jedinstvene modele i u budućnosti. Osim toga, Citroen namjerava nuditi modele koji nude dobar odnos uloženo dobiveno, ali i ponuditi pojednostavnjenu ponudu paketa opreme i motorizacije, što će kupcima olakšati izbor, a Citroenu donijeti uštede u proizvodnji.
KOMENTARI