Audi SQ7 TDI sa sportskim dizajnom i S detaljima

Audi SQ7 TDI sa sportskim dizajnom i S detaljima

Novi Audi SQ7 TDI bit će predstavljen krajem rujna, a cijena starta od 94.900 eura

Svjetska premijera: Audi e-tron Sportback
Audi započinje s opozivom dizelskih modela
Osvježenje za najluksuzniji Audi: od sada sami birate kakav svjetlosni potpis imaju stražnja svjetla

Uz dizelski V8 motor sa 435 KS Audi SQ7 TDI je prije tri godine bio top model. Veliki SUV sada donosi novi i impresivniji dizajn, sportska sjedala, virtualni kokpit, a nadogradnja uključuje 4.0 TDI motor s električno pokretanim kompresorom.

Vrhunske performanse Audi SQ7 TDI dobit će zahvaljujući kompresoru na električni pogon, ima upravljanje na svim kotačima, a uz sportski diferencijal osigurava se dinamika u vožnji. Sportski dizajn i karakteristični S detalji upotpunjeni su bogatom opremom.

Biturbo V8 dizelski motor Audiju SQ7 TDI, uz prosječnu potrošnju od 7,6 litara (tvornički podatak) i 200 g/km CO2, iz četiri litre obujma isporučuje 320 kW odnosno 435 KS, uz fantastičnih 900 Nm okretnog momenta dostupnog u području od 1250 do 3250 okretaja. Veliki SUV od 0 do 100 km/h ubrzava za 4,8 sekundi i dostiže maksimalnu brzinu od 250 km/h.

Dodatak dizelskom motoru je 48-voltni električni podsustav koji strujom napaja kompresor s dva turbopunjača u trenucima kad je opterećenje ubrzavanja veliko. Time se dovodi svjež zrak bitan za izgaranje goriva, a rezultat je ogromni okretni moment dostupan u bilo koje vrijeme. Kompresor je integriran u usis, a kompaktni elektromotor ubrzava rad kompresora do 70.000 okretaja u minuti kroz 250 milisekundi.
U ispušnom sustavu dva aktuatora moduliraju zvuk osam cilindara.

Automatski tiptronic mjenjač s osam stupnjeva i stalni quattro pogon na sve kotače isporučuju snagu 4.0 motora na podlogu, uz standardan sportski zračni ovjes i progresivni upravljač koji postaje sve izravniji kako se povećava kut upravljanja.

Dinamici u vožnji pomaže zakretanje stražnjih kotača do 5 stupnjeva u suprotnom smjeru od kretanja pri nižim brzinama vožnje kako bi se povećala okretnost dok se na autocesti pri većim brzinama vožnje kotači zakreću u istom smjeru kao i prednji kako bi se povećala stabilnost vozila.

SQ7 TDI se u odnosu na osnovni Q7 model izdvaja detaljima specifičnim za Audijevu S oznaku: dvostruke letvice u singleframe rešetki u prednjem dijelu vozila, kućišta vanjskih ogledala su od aluminija, a straga ćete SQ7 prepoznati po četiri karakteristične okrugle cijevi s kromiranim obrubom. Neki detalji su obojeni u mat srebrnu boju, a crni paket je dostupan kao opcija. Posebno se ističe siva Daytona boja s bisernim efektom.

Audi SQ7 opremljen je 20-inčnim kotačima od lijevanog aluminija s pet krakova u obliku turbine dok gume imaju dimenzije 285/45.

Zbog velike snage motora, prednji kočioni diskovi promjera su 400 milimetara (15,7 inča), a stražnji 370 milimetara (14,6 inča). Crne kočne čeljusti – opcionalno dostupne u crvenoj boji – imaju S logotip na prednjoj strani. 20-inčni kočioni sustav s diskovima od ugljičnih vlakana od keramike, koji su posebno otporni na abraziju, dostupan je na zahtjev. Imaju promjer od 420 milimetara (16,5 inča) naprijed i 370 milimetara (14,6 inča) straga.

Audi SQ7 TDI bit će dostupan za narudžbu od kraja srpnja 2019. U Njemačkoj će cijena za izvedbu s pet sjedala startati od 94.900 eura dok će model sa sedam sjedala koštati 96.420 eura.

KOMENTARI