50 godina modela Lamborghini Espada i Lamborghini Islero

50 godina modela Lamborghini Espada i Lamborghini Islero

Lamborghini Polo Storico obilježit će 50 godina modela Espada i Islero restauracijom vozila koji će svoje mjesto pronaći u muzeju

Lamborghini Miura P400 nakon 50 godina filma Dobar posao u Italiji
Lamborghini SC18 dizajniran u sinergiji s kupcem
Predivno za vidjeti: 200 Lamborghinija na jednom mjestu

Lamborghini Espada je prvi serijski četverosjed model u povijesti Lamborghinija. Od svih Lamborghinijevih povijesnih automobila Espada je tijekom deset godina proizvodnje dostigla visok broj primjeraka od 1.226. Karakteristične linije Espade su plod dizajna Marcella Gandinija za Carrozzeriju Bertone. U vozilu se sjedi vrlo nisko, a visina vozila je nešto manje od 1,20 metara.

Lamborghini Espada

Lamborghini Espada na Monaco Grand Prix Historique 2018

Espada se proizvodila u tri serije: Series I je do siječnja 1970. proizvedena u 176 primjeraka, Series II do 1972. dostigla je 578 primjeraka dok se Series III proizvela u 472 komada (do 1978. godine). Vozilo je opremljeno V12 4.0 motorom snage 325 do 350 KS, ovisno o seriji i tehničkim specifikacijama, a maksimalno je Espada mogla postići 245 km/h. Bio je to i prvi Lamborghini koji se na zahtjev mogao dobiti s automatskim mjenjačem.

Lamborghini Islero, vrlo rijedak model od samo 225 proizvedenih primjeraka, u početku je nosio naziv Jslero i proizvodio se od 1968. do 1970. u dvije verzije:
– Islero je bio baziran na 400 GT, ali uz veće kotače, a karoseriju je osmislio Mario Marazzi iz Carrozzeria Marazzi, uz uzdužno naprijed postavljen V12 motor obujma 4 litre snage 320 KS koji je postizao 250 km/h (155 primjeraka),
– Islero S se u odnosu na Islero razlikuje po snazi od 350 KS te maksimalnoj brzini od 260 km/h (70 primjeraka).

Lamborghini Islero

Lamborghini Islero

Lamborghini Islero

KOMENTARI