U tvornici Sant’Agata Bolognese u Italiji legendarna Lamborghini Miura proizvedena je u samo 763 primjerka, u periodu od 1966. do 1972. godine. Izvan tvornice broj malenih Miura je daleko veći – japanski Kyosho izradio je Miuru u omjeru 1:18 u verzijama Miura SV i Miura SVR, a Kyosho SVR postigao je legendarni status među kolekcionarima.
Legendarni i jedan od najljepših automobila svih vremena Lamborghini Miura s brojem šasije #3781 i s brojem motora 2511 „rođena“ je u S verziji s crnim interijerom. U Italiji je Miura do 1974. godine osam puta promijenila vlasnika te ju je zatim kupio Nijemac Heinz Straber. Miura je zatim vraćena u Sant’Agatu kako bi bila pretvorena u SVR verziju. Posao je trajao 18 mjeseci.
1976. godine Miura dobiva novog vlasnika Hiromitsu Ito i putuje za Japan, a tamo je izazvala popriličnu senzaciju svojom pojavom. Inspirirala je i seriju japanskih manga stripova Circuit Wolf.
Jedna Miura je potpuno restaurirana, proces je trajao 19 mjeseci te je zahtijevao potpuno drugačiji pristup nego što se danas radi. Automobil je u Polo Storico na restauraciju stigao u dijelovima. U odnosu na originalni model, restaurirana Miura ima dodatne sigurnosne pojaseve u četiri točke, bolju podršku sjedalima te odvojivi roll bar kako bi bila sigurnija tijekom utrke.
KOMENTARI