Lotus konceptom Theory 1 najavljuje u kojem smjeru se nastavlja razvijati

Lotus konceptom Theory 1 najavljuje u kojem smjeru se nastavlja razvijati

Lotus je predstavio Theory 1, svoj prvi konceptni automobil koji utjelovljuje budućnost vozila inteligentnih performansi. 

Opel Experimental – pogled u Opelovu budućnost dizajna
Nova era Jaguara, ili početak kraja jednog brenda?
Čeka li nas uskoro dodatno ograničenje maksimalne brzine na autocestama?

Lotus lansira The Lotus Theory, novi dizajnerski manifest tvrtke koji će činiti temelj za sve buduće Lotus automobile, sažet kroz tri temeljna načela – digitalno, prirodno i analogno (DNK):

– Digitalno – predstavlja impresivno, inteligentno i intuitivno iskustvo.

– Prirodno – oživljava emocionalni, povezani dizajn usmjeren na čovjeka.

– Analogno – kontinuirani napredak marke u inženjerstvu performansi.

Spajanjem ovih temeljnih načela dizajna s najnovijim dizajnerskim inovacijama i vrhunskim tehnologijama, Lotus je u stanju pojednostaviti i poboljšati kako bi se automobil trebao ponašati. Theory 1 se stoga skladno uklapa oko vozača i može se prilagoditi upravo njemu.

„S Theory 1, nadogradili smo sve što je Lotus do sada postigao u svojoj 76-godišnjoj povijesti, kako bismo pomaknuli granice onoga što znači voziti vozilo visokih performansi. Želimo pokazati da ne morate raditi kompromise – s digitalnim i analognim mogućnostima koje harmonično rade u automobilu budućnosti. Čineći to, u mogućnosti smo vozačima pružiti najbolje moguće iskustvo vožnje sa sirovim emocijama, funkcionalnošću i povezivošću u srži.” rekao je Ben Payne, potpredsjednik dizajna Lotus Grupe.

No da bi uopće ušli u ovo vozilo trebate otvoriti vrata, no ona se otvaraju kao ni na jednom automobilu do sada. Iako se na prvu čini kako se vrata izdižu prema gore, to nije tako. Naime, ona se polako pomiču unatrag i istovremeno izdižu, a nakon toga je ulazak u potpunosti jednostavan.

A unutrašnjost je u potpunosti minimalistička, s upravljačem koji je napravljen kao da lebdi u zraku, a sve se podešava upravo na njemu. I sjedala su posebna, a napravljena su od kombinacije metalnih mreža i ugljičnih vlakana, a pojedini se dijelovi mogu napuhati kako bi se povećala udobnost i sjedalo u potpunosti prilagodilo vozaču. Osim toga, u naslone za glavu su ugrađeni i zvučnici, kako bi doživljaj glazbe bio što bolji.

Za pokretanje se koristi električni sustav ukupne snage 725 kW/986 KS, a ugrađena je i 70 kWh baterija koja bi trebala omogućiti autonomiju do 402 km. Pogon je na sve kotače, a ukupna težina vozila je manja od 1600 kg. Sve to omogućuje ubrzanje od 0 do 100 km/h za manje od 2,5 sekunde, dok je maksimalna brzina ovog vozila 320 km/h, a nudi se i autonomna vožnja. Naravno, ovaj model nikada neće stići u serijsku proizvodnju, već se samo koristi kako bi se prikazalo u kojem smjeru će se razvijati Lotus u budućnosti.

KOMENTARI