Predstavljen je VW Caddy 5. generacije – više prostora i više tehnologije

Predstavljen je VW Caddy 5. generacije – više prostora i više tehnologije

Volkswagen je predstavio 5. generaciju Caddyja, uspješnog dostavnog, ali i obiteljskog automobila, a sada donosi mnogo više najnovije tehnologije, ali i više prostora u svim smjerovima, a i dalje će biti u ponudi kao Caddy, Caddy Cargo i Caddy Maxi.

Hyundai je predstavio MPV model Staria i u dostavnoj izvedbi
Na proljeće stižu novi Renault Kangoo i Express u nekoliko izvedbi
Ovo je potpuno novi Renault Master

Nakon više od tri milijuna proizvedenih primjeraka, na red je došla nova generacija VW Caddyja. Po prvi puta se temelji na modularnoj MQB platformi, a s time dolaze i nove tehnologije, a tu je i novi ”twin dosing” turbo dizelski motor.

Pa krenimo od motorizacije, koju čini 1,5-litreni TSI turbo benzinac sa 116 KS u kombinaciji sa 6-brzinskim ručnim ili 7-brzinskim DSG mjenjačem i tu prestaje priča oko benzinskih motora. No zato je tu dvolitreni turbo dizelski motor koji dolaze u izvedbama snage od 75 KS, 102 KS i 122 KS, svi su kombinirani sa 6-brzinskim ručnim mjenjačem. Najsnažnija inačica je dostupa i sa 7-brzinskim DSG automatskim mjenjače, a moguće ju je naručiti i s 4Motion pogonom na sve kotače, kada dolazi isključivo s ručnim mjenjačem.

Za turbo dizelske motore se prvi put primjenjuje novi ”twin dosing”; emisije dušikovih oksida (NOx) značajno su smanjene u odnosu na prethodni model zahvaljujući dvama SCR katalizatorima i realiziranom dvostrukom ubrizgavanju AdBlue sredstva.

Novi Caddy je sada dug 4.501 mm (4.853 mm Caddy Maxi), širok je 1.855 mm i visok 1.797 mm, a međuosovinski razmak je sada dug 2.755 mm. O količini prostora govori i činjenica da u novi Caddy Maxi sada ima dovoljno mjesta za dvije poprečno utovarene euro palete.

U unutrašnjosti se vidi i najveći napredak, pa je Caddy sada dostupan i s digitalnom instrument pločom, a tu su i novi središnji infotainment zasloni veličine 6,5” i 10”. U povijest odlazi i prekidač za svjetla, te se svjetlima sada upravlja putem tipke, a tu je i krovni ventilator za bolju klimatizaciju i brže prozračivanje stražnjeg dijela vozila. Ukupno će biti dostupno 19 sustava potpore vozaču, a od toga je 6 sustava po prvi puta ugrađeno u Caddy, a u to se ubraja Travel Assist i sustav potpore za manevriranje prikolicom Trailer Assist.

Potpuno novi vanjski izgled izgleda posebno atraktivno sprijeda, dok kod dizajniranja stražnjeg dijela dizajneri nisu imali baš puno inspiracije. Tu su i novi aluminijski naplatci do veličine od 18”, električno pokretana klizna vrata, LED prednja i stražnja svjetla, a tu su i novi nazivi paketa opreme – Caddy, Life i Style.

Novi Volkswagen Caddy na tržište dolazi u drugoj polovici godine, a tada će biti poznate i cijene, kao i popis serijske i dodatne opreme za naše tržište.

KOMENTARI