Mercedes-Benz i Renault ponovno surađuju na kompaktnom dostavnom vozilu, pa se i najnovija generacija Mercedesovog Citana temelji na Renaultu Kangoo. U ponudi će biti kratka i duga izvedba, za pogon će se koristiti benzinski i dizel motori, a po prvi će puta biti dostupna i potpuno električna izvedba.
U ponudi je 1,3-litreni turbo benzinac koji dolazi u dvije izvedbe snage – sa 102 KS pod oznakom Citan 110, i sa 131 KS pod oznakom Citan 113. 1,5-litreni turbo dizelaš će se nuditi u tri razine snage i to kao Citan 108 CDI sa 75 KS, zatim slijedi izvedba Citan 110 CDI s 95 KS, te izvedba Citan 112 CDI sa 116 KS. Pogon je uvijek na prednje kotače, dok sve izvedbe dolaze sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem ili pak opcijskim 7-stupanjskim automatskim mjenjačem.
Što se tiče izvedbe s električnim pogonom, o njoj se još ne zna puno, no zna se da stiže u drugoj polovici sljedeće godine s autonomijom do 285 km. Uz to, iz Mercedesa najavljuju i brzo punjenje od 10 do 80 % za 40 minuta.
Novi Citan nudi do 2,9 m3 tovarnog prostora, a u njega je moguće smjestiti i dvije euro palete. Ako pak često prevozite duge predmete, svakako treba naručiti i fleksibilnu pregradu koja omogućuje utovar predmeta do dužine od 3053 mm.
Osim toga, novi Citan može povući i prikolicu do težine od 1500 kg, a desna bočna klizna vrata dolaze serijski. Mercedes nudi i nekoliko vrsta zaštite tovarnog prostora, pa možete birati između nezaštićenih limenih površina, ili pak površine možete zaštititi drvom ili plastikom.
Putnička kabina je također nova i donosi još otpornije materijale, a kupci će moći doplatiti i za najnoviji MBUX sustav ili pak za automatski klima uređaj, a tu su i svi najnoviji sustavi pomoći vozaču, kao i svi sigurnosni sustavi. U ponudi će biti putnička i teretna izvedba, a najavljena je i produžena izvedba sa 7 sjedala.
Novi Mercedes-Benz Citan na tržište stiže već u rujnu, a cijene u Njemačkoj startaju ispod 20.000 EUR za teretnu izvedbu, odnosno ispod 24.000 EUR za putničku izvedbu.
KOMENTARI