Predstavljen je VW Caddy 5. generacije – više prostora i više tehnologije

Predstavljen je VW Caddy 5. generacije – više prostora i više tehnologije

Volkswagen je predstavio 5. generaciju Caddyja, uspješnog dostavnog, ali i obiteljskog automobila, a sada donosi mnogo više najnovije tehnologije, ali i više prostora u svim smjerovima, a i dalje će biti u ponudi kao Caddy, Caddy Cargo i Caddy Maxi.

Putnički automobil prilagođen poslovnim korisnicima sa 100 posto odbitka PDV-a
Električni Citroen e-Jumpy prelazi i do 330 km s jednim punjenjem, a dolazi u tri dužine
Stiže i električni Peugeot e-Expert

Nakon više od tri milijuna proizvedenih primjeraka, na red je došla nova generacija VW Caddyja. Po prvi puta se temelji na modularnoj MQB platformi, a s time dolaze i nove tehnologije, a tu je i novi ”twin dosing” turbo dizelski motor.

Pa krenimo od motorizacije, koju čini 1,5-litreni TSI turbo benzinac sa 116 KS u kombinaciji sa 6-brzinskim ručnim ili 7-brzinskim DSG mjenjačem i tu prestaje priča oko benzinskih motora. No zato je tu dvolitreni turbo dizelski motor koji dolaze u izvedbama snage od 75 KS, 102 KS i 122 KS, svi su kombinirani sa 6-brzinskim ručnim mjenjačem. Najsnažnija inačica je dostupa i sa 7-brzinskim DSG automatskim mjenjače, a moguće ju je naručiti i s 4Motion pogonom na sve kotače, kada dolazi isključivo s ručnim mjenjačem.

Za turbo dizelske motore se prvi put primjenjuje novi ”twin dosing”; emisije dušikovih oksida (NOx) značajno su smanjene u odnosu na prethodni model zahvaljujući dvama SCR katalizatorima i realiziranom dvostrukom ubrizgavanju AdBlue sredstva.

Novi Caddy je sada dug 4.501 mm (4.853 mm Caddy Maxi), širok je 1.855 mm i visok 1.797 mm, a međuosovinski razmak je sada dug 2.755 mm. O količini prostora govori i činjenica da u novi Caddy Maxi sada ima dovoljno mjesta za dvije poprečno utovarene euro palete.

U unutrašnjosti se vidi i najveći napredak, pa je Caddy sada dostupan i s digitalnom instrument pločom, a tu su i novi središnji infotainment zasloni veličine 6,5” i 10”. U povijest odlazi i prekidač za svjetla, te se svjetlima sada upravlja putem tipke, a tu je i krovni ventilator za bolju klimatizaciju i brže prozračivanje stražnjeg dijela vozila. Ukupno će biti dostupno 19 sustava potpore vozaču, a od toga je 6 sustava po prvi puta ugrađeno u Caddy, a u to se ubraja Travel Assist i sustav potpore za manevriranje prikolicom Trailer Assist.

Potpuno novi vanjski izgled izgleda posebno atraktivno sprijeda, dok kod dizajniranja stražnjeg dijela dizajneri nisu imali baš puno inspiracije. Tu su i novi aluminijski naplatci do veličine od 18”, električno pokretana klizna vrata, LED prednja i stražnja svjetla, a tu su i novi nazivi paketa opreme – Caddy, Life i Style.

Novi Volkswagen Caddy na tržište dolazi u drugoj polovici godine, a tada će biti poznate i cijene, kao i popis serijske i dodatne opreme za naše tržište.

KOMENTARI