Mario Petreković vozi novog Dustera

Mario Petreković vozi novog Dustera

Dacia Duster svidjela se simpatičnom Mariju, a u vozilu će se voziti i njegov pas Dolly

U vrijeme ludih cijena benzinskih i dizel goriva, vozite pametno uz LPG
Dacia Duster pomaže pri sadnji stabala
Dacia predstavila potpuno novi Duster

S pogonom na sve kotače i u prepoznatljivoj narančastoj boji novu Daciju Duster vozi poznati KV električar, TV i radio voditelj Mario Petreković. U ulozi ambasadora marke Dacia, Mario će uživati u vožnji s Dusterom s pogonom na sve kotače.

Duster je inače drugi najprodavaniji SUV automobil u Europi, a uspješan je na hrvatskom tržištu na kojem se nalazi na trećem mjestu. U prošlom mjesecu siječnju 2019. u Hrvatskoj su od ukupno 3551 nova vozila prodana 63 Dustera. Ova kategorija vozila izuzetno je popularna posljednjih godina ne samo za gradsku vožnju nego i za vožnju izvan grada. Mario je obećao da će se s Dusterom često odvesti izvan grada, na šumske puteve kako bi i sebi i svojoj kujici Dolly, a i Dusteru, priuštio prirodni ambijent u kojem se osjećaju kao kod kuće. Duster ima široki, pregledni vjetrobran i male retrovizore čime se daje do znanja kako je bitnije vidjeti ispred nego gledati unatrag.

Uz pogon na sve kotače i pouzdane motore Dacia Duster bez problema savladava sve terene

Mario je izjavio kako se ljubav između njega i Dustera stvorila na prvi pogled: slični su si – robusni, a istodobno istančani, izrazito su uspješni svaki u svojem području, a ipak su ostali pristupačni većini i pri tome se ne zamaraju nebitnim stvarima u životu. Za ispunjavanje kreativnosti u svojem zahtjevnom i dinamičnom poslu, Mario mora ima pouzdanog četverokotačnog prijatelja. To je prepoznao u Daciji Dusteru, autu koji svojim pametnim i praktičkim rješenjima jamči sigurnost, a jednostavnošću ne odvraća pozornost od bitnog: ugodnosti i udobnosti vožnje.

U Obrazac potrošnje 21. stoljeća, u kojem kupci kupuju „manje ali bolje“ savršeno se uklapa marka Dacia. Kupci odabiru izdržljiviju i kvalitetniju robu, za koju plaćaju dobru cijenu, ali ne nauštrb udobnosti ili privlačnog dizajna. Uz Sandero, Duster je ključni pokretač rasta marke Dacia koja je od 2004. godine do danas Dacia prodala više od 5,5 milijuna vozila, a u manje od 15 godina njezina je ponuda od jednog modela narasla na paletu od čak šest modela. Uz Marija Petrekovića kao Dacijina ambasadora imidž bi na hrvatskom tržištu zasigurno trebao dobiti novi uzlet, uz načela najboljeg omjera cijene i kvalitete na tržištu.

KOMENTARI