Master vozi Duster

Master vozi Duster

U Daciji Duster s natpisom „Master vozi Duster“ i potpisom „Mario 5Reković“ za upravljačem ćete vidjeti Marija Petrekovića

Novi Clio, novi Twingo i ograničena serija Techroad
(Ne)moguća usporedba: Mercedes-AMG E 63 S vs Dacia Logan
Nova GARAŽA je na svim kioscima: crossover ili klasični gradski automobil, prvi test nove Suzuki Vitare, kako postaviti visokoprotočni filtar

Mario Petreković postao je ambasador Dacije, a vozilo s kojim će popularizirati brand Dacia je Duster s pogonom na sve kotače. Duster je inače drugi najprodavaniji SUV u Europi i treći u Hrvatskoj. U siječnju 2019. u Hrvatskoj su od ukupno 3551 nova vozila prodana 63 Dustera.

U Daciji Duster će Mario Petreković, poznati KV električar, TV i radio voditelj voziti i četveronožnu prijateljicu Dolly kojoj trebaju šetnje po prirodi. Obećao je da će se često odvesti izvan grada, na šumske puteve kako bi i svojoj kujici i Dusteru priuštio prirodni ambijent u kojem se osjećaju kao kod kuće. Pa kad se budu vraćali u grad, shvatit će zašto Duster ima široki, pregledni vjetrobran i male retrovizore: da shvate kako je pogled prema naprijed mnogo važniji od gledanja unatrag.

Ljubav između Marija i Dustera se stvorila na prvi pogled: slični su si – robusni, a istodobno istančani, izrazito su uspješni svaki u svojem području, a ipak su ostali pristupačni većini i pri tome se ne zamaraju nebitnim stvarima u životu. Da bi bio kreativan u svom zahtjevnom i dinamičnom poslu, Mario mora ima pouzdanog četverokotačnog prijatelja. To je prepoznao u Daciji Dusteru, autu koji svojim pametnim i praktičkim rješenjima jamči sigurnost, a jednostavnošću ne odvraća pozornost od bitnog: ugodnosti i udobnosti vožnje.

Marka Dacia savršeno se uklapa u nove obrasce potrošnje 21. stoljeća u kojima se kupci odlučuju kupovati „manje ali bolje“. Odabiru izdržljiviju i kvalitetniju robu, za koju plaćaju dobru cijenu, ali ne nauštrb udobnosti ili privlačnog dizajna. Stoga je od 2004. godine do danas Dacia prodala više od 5,5 milijuna vozila, a u manje od 15 godina njezina je ponuda od jednog modela narasla na paletu od čak šest modela, pri čemu je zadržala svoja načela: uvijek nuditi najbolji omjer cijene i kvalitete na tržištu. Uz Sandero, Duster je ključni pokretač toga rasta, a uz Marija Petrekovića kao Dacijina ambasadora njezin će imidž na hrvatskom tržištu zasigurno dobiti novi uzlet.

KOMENTARI