Initiale Paris je oznaka koju Renault ne koristi baš često, a kod većeg modela Espace ta je oznaka čak uspjela s vozila maknuti oznaku samog modela. Sjećamo se kad smo testirali Espace, a prolaznici su nas začuđeno pitali koji je to automobil. Na Talismanu su zadržane obje oznake, a “početak Pariza” u slobodnom prijevodu oznake Initiale Paris omogućuje vam ulazak u svijet luksuza i ekstravagancije, na francuski način. Uz posebnu crnu boju koja na suncu baš i nije crna nego više ljubičasta dolaze veliki 19-inčni Initiale Paris lakometalni naplatci uz koje Talisman izgleda glamurozno. Ima tu još raznih detalja koji će vas osvojiti, uz tradicionalne detalje koji karakteriziraju sve nove Renaulte, ali vozilo dužine 4849 mm najveći ugođaj ipak donosi u interijeru bogatom detaljima i raznim funkcijama poput masaže na oba prednja sjedala. Sva sjedala su obložena Nappa kožom, a putnici na prednjim sjedalima imaju i grijanje i glađenje. Zaista pravi luksuzni osjećaj donosi limuzina koja u konačnici košta 279.900 kuna, ali može biti vaša već od 169.400 kuna koliko košta početna cijena za 1.5 dCi turbodizelski motor snage 110 KS.
Naglasak na kvaliteti interijera
Kvalitetni materijali na dodir prošarani su imitacijama drveta – plastične lajsne vjerno dočaravaju drvo na kokpitu i oblogama vrata. Već i sam ulazak u Talisman, bez potrebe za ključem, osvaja 5 zvjezdica jer se vozačko sjedalo pomiče prema natrag kako biste lakše ušli u vozilo. Oba prednja sjedala su podesiva električno, nije se štedjelo ni na čemu, a nama se svidjela i mekana površina oko ručice automatskog 6-stupanjskog mjenjača koja omogućuje ugodno naslanjanje nogu. Kod većine automobila ta je površina tvrda. Prije nego smo pokrenuli 1,6-litreni turbodizelski četverocilindrični motor snage 160 KS, pokrećemo Bose zvučnički sustav, a dočekuje nas harmonija zvuka kao da se nalazimo u koncertnoj dvorani ili showroomu trgovine skupim hi-fi-jem. U Talismanu se nalazi čak 13 zvučnika pa si možete zamisliti kako zvuči vaša omiljena pjesma nakon što utaknete USB stick sa svojom glazbom. Svime se upravlja preko 8,7-inčnog uspravno postavljenog ekrana na kojem možemo odabrati i razne načine vožnje, ambijentalnog osvjetljenja promijeniti prikaz glavnih instrumenata okretomjera i brzinomjera koji su nacrtani na ekranu. Možemo postaviti i svoju omiljenu boju.
Zakretanje svih kotača u vožnji
Uz 1.6 dCi motor i automatski mjenjač, posebno se ističe 4Control sustav uz koji se u vožnji zakreću i stražnji kotači pa do 60 km/h stražnji kotači imaju suprotan smjer zakretanja od prednjih čime se olakšava ulazak u zavoje i križanja, dok se iznad te brzine kotači na stražnjoj osovini zakreću u istom smjeru s ciljem stabilizacije vozila. Odaberemo li putem MultiSense gumba sportski način vožnje, promjena smjera zakretanja obavlja se iznad 80 km/h. Talisman je “oboružan” i sustavima poput prepoznavanja prometnih znakova, upozorenjem na vozila u mrtvom kutu, može samostalno održavati razmak do vozila ispred uz aktivni tempomat, a ispred vozača nalazi se headup display koji omogućuje da bez skidanja pogleda s vjetrobranskog stakla nadziremo brzinu vožnje. Initiale Paris dokazala se u svim detaljima što se tiče izgleda, u voznom dijelu 1,6-litreni motor u većini situacija ima dovoljno snage, uz 380 Nm okretnog momenta, ali se u nekim situacijama ipak osjeti manjak obujma motora što se nadoknađuje dvjema turbinama.
KOMENTARI