Novi rekord na Nürburgringu: Renault Megane R.S. Trophy-R

Novi rekord na Nürburgringu: Renault Megane R.S. Trophy-R

Na Nürburgringu je postavljen novi rekord kruga, a od ove godine duljina kruga staze je nešto dulja

Karoq u Emerald zelenoj boji je milijunti Škodin SUV
Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid postavio neobičan rekord kruga
490,48 km/h, a nije poletio: Bugatti Chiron Sport

Renault Megane R.S. Trophy-R nastavlja sagu započetu prije 15 godina: kao i njegovi legendarni prethodnici, i novi je model postavio novi rekord staze Nordschleife u klasi serijskih automobila s prednjim pogonom: rekordno vrijeme kruga Nordschleifea od 07’40’’100, odnosno 07’45’’389 za službenu duljinu cijelog kruga od 20.832 km

U usporedbi s Meganeom R.S. Trophy, Renault Megane R.S. Trophy-R, pokretan identičnim motorom snage 300 KS, veću brzinu duguje smanjenju mase (do 130 kg), zahvatima na aerodinamici i radikalnim preinakama šasije za bolje prianjanje. U prodaju Renault Megane R.S. Trophy-R kreće prije kraja 2019. kao ekskluzivna ograničena serija koja će se proizvesti u samo nekoliko stotina komada.

Renault Sport izgradio je snažnu vezu s nekim od najglasovitijih proizvođača specijaliziranim u svojim područjima: Akrapovič je razvio ispušni sustav, Brembo kočnice, Bridgestone gume, Öhlins amortizere, a Sabelt školjkasta sjedala. Prvi će put pred oči javnosti Megane R.S. Trophy-R izaći 24. svibnja u Monaku, u sklopu utrke Formule 1 za VN Monaka koja se održava 24. svibnja, a za upravljačem će biti vozači momčadi Renault F1 Team, Daniel Ricciardo i Nico Hülkenbergje.

Motor je identičan motoru snage 300 KS koji pokreće Megane R.S. Trophy, predstavljen početkom 2019. Megane R.S. Trophy-R razvijen je kao trkaći automobil u vrlo kratkom vremenu. Iza njega stoji mala, predana ekipa koja se fokusirala na tri područja: najvećem mogućem smanjenju mase (do 130 kg u odnosu na Megane R.S. Trophy bez dodatne opreme), izmjenama na aerodinamici te radikalnim zahvatima na osovinama.

Rezultati oduzimaju dah: 5. travnja 2019. Megane R.S. Trophy-R postavio je novi rekord za serijske automobile s prednjim pogonom na stazi Nordschleife na Nürburgringu, sada već svjetski poznatoj testnoj stazi za sportske automobile. Udaljenost od 20,600 km prešao je za 7’40”100, a cijeli službeni krug Nordschleifea za 07’45’’389.

Priča o Meganeu R.S. i „Ringu” traje već više od 10 godina. Započela je 2008. prvim rekordom u kategoriji serijskih automobila s prednjim pogonom: Megane R.S. R26.R krug oko staze napravio je za 8 minuta i 17 sekundi. Taj je rekord 2011. srušila druga generacija Meganea R.S. Trophy, za čijim je upravljačem bio Laurent Hurgon (8’07”97). Tri godine kasnije, prvi je puta probijena magična granica od 8 minuta. Megane III R.S. Trophy-R stazu je prešao za 7’54”36. Bio je i jedan od onih koji su vozili novu generaciju Meganea R.S. Trophy-R na putu do novog rekorda, u kojem je svaku novu sekundu sve teže dohvatiti.

Vezano uz Nordschleife i novu službenu duljinu staze za mjerenje vremena kruga: do ove godine, većina vremena krugova i do sad neslužbenih rekorda zabilježena je za duljinu staze od 20,600 km (početak mjerenja vremena kruga na kraju startno-ciljne ravnine Nordschleifea u točki T13, kraj mjerenja vremena na početku startno-ciljne ravnine u točki T13). Od 2019. službena duljina kruga staze Nürburgring je 20,832 km za cijeli krug Nordschleifea s početkom i završetkom mjerenja vremena kruga na startno-ciljnoj ravnini staze. U tom kontekstu, vrijeme koje je ostvario Megane R.S. Trophy-R svrstava se u klasu kompaktnih automobila (samo homologirana serijska vozila bez modifikacija).

Pogledajte video rekorda na YouTubeu:

KOMENTARI