TEST Citroen C3 Aircross 1.6 BlueHDi 100 Shine

TEST Citroen C3 Aircross 1.6 BlueHDi 100 Shine

U dinamičnom izdanju najnoviji model na hrvatskom tržištu Citroen C3 Aircross predstavlja miks SUV-a i monovolumena, u suvremenom kompaktnom izdanju

Citroen SpaceTourer Rip Curl Concept
Citroën predstavlja 19_19 Concept s kojim ćete pobjeći izvan grada
Spojili se maloprodajni centri Citroena i Mercedes-Benza

C3 obitelj proširena je novim modelom Aircross, predstavljenim na ovogodišnjem Frankfurtskom autosalonu. Već je i osnovni C3 naznačio novi smjer u kojem se ide, a to je povišena karoserija, uz dizajn zacrtan modelom Cactus. Iako nekoliko Citroenovih modela dijeli sličan prednji dizajn, automobili su iz Citroenove obitelji međusobno znatno različiti. Primarno se razlika odnosi na praktičnost, a upravo je praktičnost ono na što najviše cilja svojevrsni nasljednik modela Citroen C3 Picasso koji će se umiroviti.

Dok smo testirali automobil, prilazili su nam prolaznici i pitali mogu li proviriti u interijer. Očigledno je model zanimljiv, kupce itekako zanima. Ponajviše zbog praktičnosti, prostranosti, dinamičnog dizajna, ali i jako dobrog turbodizelskog četverocilindričnog motora obujma 1,6 litre i snage 100 KS. Kao što vidite na našim fotografijama, dizajn je vrlo dinamičan, razigran i djelomično šarolik uz narančastu boju kombiniranu s bijelim i sivim detaljima.

Duljina vozila od 4155 mm nudi daleko više prostora nego se čini nakon pogleda na specifikacije

Nemojte propustiti baciti pogled na C stup na kojem je smješten prozorčić s vanjskim bijelim linijama. Povezan je s bijelim krovom, ali i dalje omogućuje preglednost u vožnji. Inače je C3 Aircross pregledan u vožnji, sviđa nam se pogled na poklopac motora s vozačkog sjedala vrlo udobnog i razigranog dizajna u kombinaciji kože i tekstila, imamo i headup display s prikazom brzine vožnje i ograničenja koja kroz prometne znakove na cesti prepozna prednja kamera.

Kožna sjedala u kombinaciji s tekstilom daju dozu luksuza u interijeru vozila

Poznati motor

1.6 BlueHDi je već dokazano dobar motor koji smo testirali na putu do Rijeke i natrag, a potrošnja nam je uz dinamičnu vožnju na kraju testa iznosila 6 litara. Dobar rezultat za povišeno vozilo i ne prevelikih 100 konja, ali koji se u praksi pokazuju itekako dobrima i rasnima. Vožnja je vrlo dinamična uz 5-stupanjski ručni mjenjač dobrih prijenosnih omjera koji funkcioniraju i na autocesti s čestim međuubrzanjima, bez potrebe da se ide u niži stupanj. Kad bi C3 Aircross imao šesti stupanj prijenosa, vjerojatno bi trošio i koji decilitar manje, ali bi bio manje zabavan i dinamičan za vožnju. Sviđa nam se.

Očekivano s klasom kojoj pripada, motor je nešto glasniji pri startanju, ali kasnije je vožnja ugodnija. Ugodan je u vožnji i upravljač obložen kožom koji nije premekan na autocesti. Ručica mjenjača na prvi dodir ne pruža osjećaj preciznosti, hodovi su dugi, ali u praksi se Aircross ipak ugodno vozi. Papučica kočnice je previsoka u odnosu na papučicu gasa. Kočnice s četiri diska odlično obavljaju svoj posao, drago nam je da se na tome nije štedjelo.

Uz standardne mogućnosti današnjih automobila, Citroen C3 Aircross se može pohvaliti i sustavom pomoći pri parkiranju. Dovoljno je na touch ekranu dotaknuti desnu tipku i pokrenuti postupak koji je u konačnici vrlo uspješan i zabavan. Pogledajte kako to izgleda u stvarnosti:

Od dodatne opreme automobil ima metalik boju, uređenje Hype Mistral, Paket Park Assist (6.000 kn), Paket Techno, Paket Family+ Safety, dvobojnu karoseriju, rezervni kotač smanjenih dimenzija te pristup i pokretanje bez ključa. Cijena ovako opremljenog C3 Aircrossa je 180.054 kune.

Francuzi znaju kako se radi zanimljiv dizajn, uz mnoštvo detalja

KOMENTARI