Vozili smo novi Renault Kadjar facelift: Sasvim novo srce i malo estetske kirurgije

Vozili smo novi Renault Kadjar facelift: Sasvim novo srce i malo estetske kirurgije

Nakon službene premijere na prošlojesenskom pariškom salonu, osvježeni Renault Kadjar je stigao i na hrvatsko tržište s početnom cijenom od 152.900 kuna za ulaznu benzinsku i 178.300 kuna za najjeftiniju dizelsku izvedbu

Novi Macan Turbo s 440 KS i kočnicama visokih performansi
Infiniti Q30 uz 18-inčne kotače, navigaciju, grijanje sjedala
Putnički automobil prilagođen poslovnim korisnicima sa 100 posto odbitka PDV-a

Renault Kadjar je predstavljen 2015. godine i od tada je prodano skoro pola milijuna primjeraka u više od 50 zemalja širom svijeta. I u Hrvatskoj je zabilježio solidan uspjeh u oštroj i popularnoj kategoriji SUV-ova koje voli mnoštvo ljudi, bez obzira trebali ili ne takvu vrstu auta.

Novi Renault Kadjar isprobali smo na zanimljivim cestama Moslavine uvjerivši se u njegovu dorađenu udobnost, robusnost i efikasnost novog benzinskog i dorađenih dizelskih motora. Kako to obično biva kod facelifta i Kadjar je dobio modernija prednja svjetla, integrirane pokazivače smjera u dnevna svjetla te LED svjetla za maglu koja troše šest puta manje energije od halogenih.

Stražnji pokazivači smjera, svjetla za maglu i vožnju unatrag su također dobili LED tehnologiju, tanji dizajn i elegantniji izgled. Izmijenjeni su prednji i stražnji branik s više lakiranih površina, a širu masku motora elegantnijom čine kromirani umetci. Kadjar, ovisno o opremi, stoji na novi naplatcima veličine 17 ili 19 inča. Uvedene su i tri nove boje: zelena, plava i siva.

Unutrašnjost je i dalje odaje primarni cilj – udobnost putnika. Redizajnirana sjedala imaju novu pjenu za veću udobnost sjedenja na duljim putovanjima i čvršće bočne stranice što se osjeti u vožnji zavojima. Nov i elegantniji je 7-inčni zaslon osjetljiv na dodir pojačane osjetljivosti. Modernije i intuitivnije su kontrole automatskog klima uređaja. Uvjerili smo se i sami, povećanje kvalitete izrade je vidljivo u detaljima koji se dodiruju prstima, poput kvaka na vratima ili nekih prekidača. Dostupne su nove boje i obloge unutrašnjosti.

Kadjar i dalje ima jedan od najvećih prtljažnika u klasi. Obujma je 527 litara, može se povećati preklapanjem stražnje klupe u omjeru 1/3 – 2/3 dok se preklapanjem naslona suvozačkog sjedala dobije mogućnost prijevoza predmeta do 2,5 metra duljine.

Najveća novina za Kadjar je ipak 1,3-litreni TCe GPF benzinski motor prvi puta predstavljen u Scénicu, a potom uveden u Captur i Mégane. Podsjetimo da je razvijen u suradnji s Daimlerom. Ima filter čestica (GPF) koji se automatski regenerira u određenim intervalima. Motor već pri niskim okretajima, čak i nižim nego kod manjeg dCi motora raspolaže s maksimalnim okretnim momentom. Kod slabije TCe izvedbe je to 240 Nm pri 1.600 o/min.

Motor je dostupan u dvije razine snage, sa 140 i u snažnijoj sa 160 KS. Uz oba ide ručni 6-stupanjski ili EDC mjenjač sa sedam stupnjeva prijenosa. Izvedbe s EDC mjenjačem imaju bolje ubrzanje do 100 km/h, manje troše i ekološki su prihvatljiviji. Dizelski 1,5 dCi je osnažen za 5 KS i 10 Nm pa su sada brojke 115 KS i 260 Nm. Snažnija opcija dCi 150 ima 20 KS više i jedino je uz ovaj motor moguće dobiti Nissanov pogon na sve kotače. Izvedbe s pogonom na prednje kotače opremljene su „Extended Grip“ sustavom koji uz adekvatne gume pomaže na složenijim podlogama.

Renault Kadjar u ponudi će na hrvatskom tržištu biti s tri razine opreme, a prilikom kupnje na poklon daju zimske gume i skije Elan. Akcijska cijena, koja vrijedi do kraja veljače 2019, iznosi 152.900 kuna. Redovita cijena će biti 16.000 kuna veća, Kadjar će koštati 168.900 kuna. Cijena od 168.900 kuna odnosi se na benzinski 1.3 TCe dok se za dizelski treba dati minimalno 178.300 kuna. Najskuplja dizelska izvedba košta 272.700 kuna.

KOMENTARI