Započela cestovna testiranja novog Renaulta Austral, nasljednika Kadjara

Započela cestovna testiranja novog Renaulta Austral, nasljednika Kadjara

Započela je i posljednja faza razvoja novog SUV modela iz Renaulta, a riječ je o nasljedniku modela Kadjar - Australu, koji će svjetsku premijeru imati još ove godine.

Renault kartica „Slobodne ruke“: 20 godina inovacije
Nissan predstavlja EV36Zero – centar za proizvodnju električnih vozila vrijedan milijardu funti
Razvoj nove Honde Civic Type R nastavlja se na stazi Suzuka

Novi Renault Austral u posljednjoj je fazi razvoja. Prije stavljanja u prodaju novog modela, na vozilima se mjesecima provode opsežni testovi kako bi se osigurala najveća kvaliteta i pouzdanost. Tim testovima izdržljivosti provjerava se pouzdanost i dugovječnost različitih sastavnih dijelova. Novi Austral u zahtjevnim uvjetima provodi posljednje provjere svoje nove platforme CMF-CD3 kao i testiranja palete posve elektrificiranih motora.

Na novom modelu trenutačno se provode testovi poznatiji kao „Confirmation Runs” što u praksi znači da će flota od stotinjak vozila prijeći dva milijuna kilometara. Tako će novi Austral proputovati Francusku, Španjolsku, Njemačku i Rumunjsku kako bi se provjerila valjanost prethodno dobivenih vrijednosti, pri čemu će 900 vozača prijeći 600 000 kilometara u stvarnim uvjetima vožnje na otvorenoj cesti dok će još 1.400.000 kilometara biti odvoženo na trkaćoj stazi.

Ti će testovi primjerice omogućiti da se provjere postavke nove platforme CMF-CD3, sustavi za pomoć u vožnji, zvučna izolacija ili pak udobnost ovjesa da bi se budućim kupcima ponudila najveća moguća kvaliteta. Među tim provjerama, valja spomenuti i testiranje novih pogonskih sklopova. Austral će imati paletu novo razvijenih elektrificiranih benzinskih motora: motor E-TECH Hybrid nove generacije, motor 1.3 TCe mild-hybrid 12V i posve novi motor 1.2 TCe mild-hybrid 48V. Svi će ti motori biti rekordno učinkoviti po pitanju smanjene emisije CO2, od 105 g CO2/km (za E-TECH po WLTP ciklusu,  koji je u tijeku homologacije), te najveću snagu do 200 KS.

KOMENTARI