Za dobar početak: Audi A1 citycarver

Za dobar početak: Audi A1 citycarver

Uz 4 centimetra višu podnicu nego kod klasičnog Audija A1 Sportback, novi A1 citycarver nudi i robustan izgled i dva centimetra dužu karoseriju nego klasični A1

Audi A7 Sportback 55 TFSI e quattro i na struju
Nova faca u Q obitelji: Audi Q8
Top 10 super automobila u 2017

Audi A1 citycarver je model s kojim ćete se moći voziti po gradu, selu pa i na neasfaltiranim cestama jer mu je podnica u odnosu na A1 Sportback povišena za primjetna 4 centimetra. Oko 35 mm od tih 4 centimetra odnosi se na modificirani ovjes, a tu su i nešto veći kotači koji također doprinose povećanju visine podnice od tla.

Audi A1 citycarver

Audi A1 Sportback

Vizualno, Audi A1 citycarver se u odnosu na A1 Sportback može raspoznati i pomoću nešto drugačije prednje maske hladnjaka koja ima osam umjesto šest kutova (kao što imaju Q modeli), prednja LED svjetla su identična, ali se plastična maska oko maglenki kod citycarvera ne spaja pri dnu. Na istom mjestu citycarver ima istaknutu zaštitu prednjeg dijela.

U stražnjem dijelu promjene nastupaju samo u donjem dijelu odbojnika koji ima slične plastične površine kao i u prednjem kod maglenki, uz također zaštitu donjeg dijela istaknutu srebrnom bojom, uz identična stražnja LED svjetla. Velika razlika svakako su plastični rubovi koji prate ne samo rubove blatobrana nego i cijeli donji dio karoserije. To je već SUV izgled i po tome ćete ih na prvu odmah razlikovati.

Audi A1 citycarver

Audi A1 Sportback

I dok klasični Audi A1 Sportback mjeri 4,03 metra dužine, A1 citycarver ima 4,05 metara. Istovremeno, kapacitet prtljažnika je ostao isti, 335 litara. Inače, novi A1 Sportback je nedavno dobio 65 litara više obujma nego prethodnik, a sa spuštenim stražnjim sjedalima kapacitet raste na 1090 litara.

Novi se model može dobiti u devet različitih vanjskih boja, na zahtjev krov se može obojiti u crnu ili sivu boju kako bi se dobio drugačiji kontrast. Uz crni stilski paket moguće je još više personalizirati A1 citycarver – uobičajeni se sivi dijelovi mogu dobiti u crnoj boji.

Audi A1 Sportback

U interijeru dolazi sportski interijer, najsportskiji u klasi, instrument ploča zakrenuta je prema vozaču, a standardno dolaze digitalni instrumenti. MMI 8,8-inčni ekran je opcija koja se dodatno plaća (MMI radio je standardan), a posebno se može naručiti i otvor za ventilaciju na suvozačevoj strani uz crni stakleni izgled. Navigacija Here u obzir prilikom proračuna rute uzima i aktualne prometne informacije.

Terenski orijentiran Audi A1 citycarver pokreću dva trocilindrični TFSI benzinska motora obujma od jedne litre (999 cm3). Audi A1 citycarver 25 TFSI snagu od 95 KS (70 kW) postiže u području od 5000 do 5500 okretaja. Najveći okretni moment od 175 Nm dolazi iznad 2000 okretaja i traje do 3500 okr/min, a najveća brzina koju postiže je 187 km/h. Navodimo još nekoliko bitnih podataka poput 11,2 sekundi do 100 km/h, 5,2 litre potrošnje goriva u kombiniranoj vožnji te 119 g CO2.

Drugi motor pod oznakom Audi A1 citycarver 30 TFSI nudi 116 KS odnosno 85 kW te 5,4 do 5,1 litru benzina u kombiniranoj vožnji.
Nešto kasnije pojavit će se i benzinski 1.5 TFSI motor s četiri cilindra, uz mogućnost deaktivacije dva cilindra u vožnji. A1 citycarver 35 TFSI imat će 150 KS (110 kW), uz potrošnju oko 5,5 litara benzina.
Dakle, u ponudi će biti 25 TFSI, 30 TFSI i 35 TFSI oznake motora.

Cijena za Audi A1 citycarver u njemačkoj starta od 22.100 eura, što je za 2.100 eura skuplje od Audija A1 Sportback (20.000 eura u Njemačkoj), a Audi će na početku ponuditi „edition one“ izvedbu, specijalno izdanje u Arrow sivoj ili Pulse narančastoj boji na 18-inčnim kotačima.

Audi A1 citycarver

Audi A1 Sportback

Audi A1 citycarver

Audi A1 Sportback

KOMENTARI