Xiaomi objavio detalje svojeg prvog automobila – električne limuzine SU7

Xiaomi objavio detalje svojeg prvog automobila – električne limuzine SU7

Sve je bliža premijera prvog Xiaomijevog automobila, a riječ je o električnoj limuzini dugoj gotovo 5 metra, a konkurirat će Tesli modelu S.

Alpine je predstavio A290_β concept, viziju električnog hot hatcha koji stiže 2024.
Citroen postaje jeftina marka: novi električni ë-C3 po cijeni Dacije Spring
Smart je predstavio svoj prvi kompaktni premium SUV jednostavnog imena #5

Kao što se već neko vrijeme piše i najavljuje, Xiaomi priprema svoj prvi automobil. Naravno, riječ je o električnom automobilu s kojim će Xiaomi probati konkurirati Tesli Modelu S, ali i Porscheu Taycanu, no dolazi pod ne baš maštovitim imenom SU7. U ponudi će biti dvije izvedbe – SU7 i SU7 Max. Prva nudi pogon na stražnje kotače, snagu od 220 kW/299 KS i 400 Nm okretnog momenta. Ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 5,3 sekunde, dok je maksimalna brzina 210 km/h, a s baterijom nepoznatog kapaciteta autonomija bi mu trebala biti do 668 km.

Izvedba SU7 Max dolazi s pogonom na sve kotače, dva elektromotora koji daju ukupnu snagu od 475 kW/646 KS i pritom nude 838 Nm okretnog momenta. Ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 2,8 sekundi dok je maksimalna brzina ove izvedbe 265 km/h. Xiaomi navodi kako ova izvedba dolazi s baterijom kapaciteta 101 kWh, a koja bi trebala omogućiti autonomiju do 800 km.

Unutrašnjost donosi 16,1-inčni središnji multimedijski zaslon koji dolazi s HyperOS-om, kakav možete pronaći i na Xiaomijevim mobitelima, a za stražnje putnike dostupni su Xiaomi Mi Pads, no nudi se i podrška ua Apple iPad. SU7 će dolaziti s najnaprednijim senzorima i sustavima pomoći vozaču. Xiaomi SU7 je limuzina duga 4997 mm, široka 1963 mm i visoka 1455 mm, dok joj je međuosovinski razmak dug 3000 mm. Straga se nudi prtljažnik obujma 517 litara, dok se sprijeda nudi prostor od 105 litara. Proizvodnja počinje u prvoj polovici godine, no nije poznato kada bi ovaj automobil trebao stići u Europu.

KOMENTARI