Vrhunac luksuza po najvišoj cijeni: jedinstveni Rolls-Royce Boat Tail

Vrhunac luksuza po najvišoj cijeni: jedinstveni Rolls-Royce Boat Tail

Rolls-Royce Boat Tail je dio jedinstvenog ukusa kupca, a najavljeno je kako će Coachbuild, odnosno prilagodba automobila svakom kupcu, ostati trajno u ponudi. A kako i ne bi kad se šuška da je ovaj jedinstveni automobil vlasnik platio oko 20 milijuna funti.

Dan u kojem ne bi trebalo biti poginulih u prometu
Ekskluzivan Bugatti sat vrijedan nevjerojatnih 280.000 USD u sebi ima pokretnu repliku W16 motora
Sljedeća generacija Porsche Macana bit će električna

Rolls-Royce je oduvijek bio simbol luksuza na kotačima, a s najnovijom jedinstvenom izvedbom Boat Tail je to još jednom potvrdio. U doslovnom prijevodu Boat Tail znači Brodski rep, a označava poseban završetak, odnosno stražnji kraj ovog modela.

Dio je to projekta Coachbuild, odnosno posebnog odjela koji ostvaruje sve želje budućih vlasnika za jedinstvenim automobilom. U tom odjelu će surađivati dizajneri, inženjeri i radnici koji će tako moći ostvariti nešto nezaboravno i jedinstveno.

Jedan takav model je i Rolls-Royce Boat Tail. Jednom kada se napravi dizajn, radi se model od gline u punoj veličini, a to omogućuje usavršavanje svake linije. Tako svaki primjerak dobiva na svojoj jedinstvenosti. A ovaj model je vlasnik osmislio na temelju modela Rolls-Royce Boat Tail iz 1932. godine, a čiji je također ponosni vlasnik.

Najveće promjene u dizajnu su napravljene straga, s novim izduženim i tankim svjetlima, a tu je i ”brodski pod”, odnosno poseban furnir Caleidolegno koji je postavljen na stražnji poklopac, a tu su i detalji od brušenog nehrđajućeg čelika. Automobil je pobojan posebnom plavom bojom, također po želji kupca, a unutrašnjost odlikuju tamnija prednja sjedala i svjetlija stražnja sjedala.

No prava jedinstvenost dolazi na stražnjem dijelu. Kada se pritisne gumb, otvara se ”paluba” i poprima oblik leptira i time se dolazi do posebnog dijela koji sadrži pokretne dijelove, a gdje se skrivaju hladnjak za piće, posebne čaše i ostali pribor, te jedinstven suncobran.

Novi model je dug gotovo 5,8 metara i prava je pojava na cesti, a pokreće ga V12 motor koji razvija maksimalnu snagu od 414 kW/563 KS, a kupcu je isporučen tek nakon rigoroznih testova. A iako službeno nije objavljena cijena ovog modela, šuška se kako ga je vlasnik platio oko 20 milijuna funti, odnosno oko 174.000.000 kuna i time je to trenutno najskuplji novi automobil u povijesti.

KOMENTARI