Novi Volkswagen Amarok je osmišljen u Njemačkoj i Australiji, a proizvodit će se u Južnoj Africi. Do sada je prodano više od 830.000 Amaroka prve generacije, a nova bi trebala nastaviti uspješan niz jer je na njoj sve novo. Bit će dostupan s jednostrukom kabinom (SingleCab) i s dvostrukom kabinom s četvero vrata (DoubleCab).
Novi je Amarok duži za 96 mm, a ukupna je dužina sada 5350 mm, dok je međuosovinski razmak povećan za 173 mm na 3270 mm. To donosi više prostore za putnike straga, a sada dubina uranjanja može biti i 800 mm, što je povećanje od 300 mm, a Amarok se vozi na kotačima veličine i do 21 inč.
Unutrašnjost donosi 8-inčnu digitalnu instrument ploču, dok bogatiji paketi opreme donose zaslon dijagonale 12 inča. Središnji multimedijski zaslon je dijagonale 10 inča, a u bogatijim paketima opreme dolazi veći dijagonale 12 inča. Tu su i fizičke tipke za lakše rukovanje pojedinim funkcijama, a u opciji je i Harman-Kardon audio sustav.
Kao što je slučaj kod prethodnika, teretna površina između kućišta kotača nudi dovoljno prostora za poprečno utovarenu euro paletu, dok u verziju SingleCab stanu čak dvije poprečno utovarene palete. Teret se veže ušicama na teretnoj površini, pri čemu se svaka od njih može opteretiti s najviše 500 kilograma. U skladu s visokom opteretivošću, poraslo je maksimalno opterećenje s jedne tone na 1,16 tona. Spremnik za prtljagu također se može zaštititi električnom izvlačnom pokrivkom, koja se može otvoriti i zatvoriti na samom spremniku za prtljagu, u unutrašnjosti vozila ili na daljinu uz pomoć ključa vozila.
Što se tiče motora, u ponudi je jedan turbo benzinac (TSI) i četiri turbo dizela (TDI). Kod nas će biti Amarok dostupan samo s dvolitrenim turbo dizel motorom u izvedbama sa 125 kW/170 KS, 150 kW/204 KS te s trolitrenim V6 turbo dizelom koji razvija snagu od 177 kW/241 KS. Osnovni dizelaš sa 150 KS, kao i turbo benzinac s 302 KS neće biti dostupni na našem tržištu.
Sve verzije Amaroka sa snagom većom od 154 kW na tržište dolaze s novim 10-stupanjskim automatskim mjenjačem s elektroničkom ručicom Eshifter (by wire) u sklopu serijske opreme. Ovaj automatski mjenjač bit će opcijski dostupan za verziju od 150 kW. Novi 10-stupanjski mjenjač zamjenjuje 8-stupanjski automatski mjenjač prethodnog modela. Također će biti dostupni 6-stupanjski automatski mjenjač i manualni 6-stupanjski i 5-stupanjski mjenjači za različite motore.
Amarok se serijski isporučuje s pogonom na sve kotače (4MOTION) na brojnim tržištima. Ovisno o regiji i motoru, bit će dostupna dva različita sustava 4MOTION: jedan s pogonom na sve kotače koji se može uključiti ovisno o situaciji i jedan sa stalnim pogonom na sve kotače. Pogonska tehnologija pobrinut će se da novi Amarok savlada svaki teren i da, ovisno o verziji motora, može vući do 3,5 tona. Cijene će biti objavljene naknadno.
KOMENTARI