Volkswagen i dalje proizvodi Jettu, a upravo je predstavljena redizajnirana izvedba

Volkswagen i dalje proizvodi Jettu, a upravo je predstavljena redizajnirana izvedba

Iako je nema u ponudi na europskom tržištu, Volkswagen Jetta se i dalje proizvodi i prodaje u SAD-u, a sada je predstavljena redizajnirana izvedba posljednje generacije.

Mazda slavi 20 godina modela 3
Toyota je predstavila novu generaciju limuzine Crown, koja sada koketira s crossover izgledom
Nabrijani Peugeot 508 Sport Engineered s tri motora i pogonom na sve kotače stigao i na naše tržište

Iako je i u Sjedinjenim Američkim Državama pala potražnja za limuzinama, Volkswagen je u tom segmentu i dalje prisutan i s modelom Jetta, koja je upravo predstavljena u redizajniranoj izvedbi a nosi oznaku modelske godine 2025. No osim osvježenog izgleda donosi i povoljniju cijenu nego odlazeći model, a cijena starta od 21.995 USD, odnosno oko 20.500 eura.

Straga su svjetla dobila novu grafiku i sada su gotovo spojena, s Jetta natpisom u sredini, a dorađen je i branik. Sprijeda su pak najveće promjene s novim svjetlima, maskom i branikom. U ponudi su i novi aluminijski naplatci koji dolaze u veličinama od 17 i 18 inča, a nude se i dvije nove boje karoserije – Montero plava pearl i Monument siva.

Unutrašnjost donosi još više novosti s novim 8-inčnim multimedijskim zaslonom koji je standard u svim izvedbama, a novi su i digitalni instrumenti. I Jetta je izgubila fizičke tipke i gumbe za podešavanje klimatizacije, a sada su tu dodirne površine kao i ne europskom Golfu, što nije nimalo praktično za upravljanje.

Što se tiče pogona, početak ponude čini 1,5-litreni turbo benzinac s četiri cilindra koji razvija snagu od 118 kW/160 KS, a koji je uparen s 8-stupanjskim automatskim mjenjačem. Sportsku izvedbu, Jettu GLI pak pokreće dvolitreni benzinac koji razvija snagu od 170 kW/231 KS i pritom nudi 349 Nm okretnog momenta, a kupci mogu birati između 7-stupanjskog automatskog ili 6-stupanjskog ručnog mjenjača. Naravno, snažnija izvedba dolazi sa sportskim branicima, snažnijim kočnicama, dorađenim ovjesom i sportskim ispuhom. A kako se vozi? Pa to nažalost nećemo nikad znati.

KOMENTARI