Unaprijeđeni Mercedes-AMG GT 63 4MATIC+ i GT 63 S 4MATIC+ modeli

Unaprijeđeni Mercedes-AMG GT 63 4MATIC+ i GT 63 S 4MATIC+ modeli

Nakon izvedbi sa 6 cilindara, Mercedes-AMG je doradio i modele GT 63 4MATIC+ s 585 KS, te GT 63 S 4MATIC+ sa 639 KS.

Lotus najavljuje novu električnu coupe limuzinu pod imenom Emeya
Zatezanje bora za Mercedes-Benz CLA i CLA Shooting Brake, kao i njihove nabrijane AMG izvedbe
Porsche je predstavio potpuno novu generaciju Panamere

I najsnažnije izvedbe Mercedes-AMG GT 63 4 MATIC+ i GT 63 S 4MATIC+ dobivaju tehničku i vizualnu nadogradnju. Tako obje izvedbe dobivaju individualno dizajnirani prednji odbojnik, a tu su i nove boje – Spectral plava metalik i Spectral plava mango, a kupcima se ukupno nudi deset boja – četiri mat, četiri metalik i dvije standardne. Tu su i dvije ekskluzivne boje za Edition modele.

Standardno dolazi RIDE CONTROL+ ovjes koji sa svojim kontinuirano podesivim ventilima za smanjenje pritiska prilagođava silu za svaki kotač posebno, a sve kako bi se ovjes prilagodio za podlogu u svega nekoliko milisekundi. Tu su i AMG DYNAMIC SELECT programi vožnje, kako bi vozač mogao prilagoditi sve za sportsku ili pak udobnu vožnju.

U izvedbi AMG Special Edition u AMG zelenoj light mango boji, V8 model dolazi s 21-inčnim AMG naplatcima, a tu su i AMG Aerodynamic paket i AMG Exterior Carbon paket, koji su u opciji, a sve kako bi se automobil mogao što više individualizirati.

Mercedes-AMG GT 63 4MATIC+ pokreće 4,0-litreni V8 turbo motor koji razvija maksimalnu snagu od 430 kW/585 KS i pritom nudi 800 Nm okretnog momenta, koji je dostupan od 2350 pa sve do 5000 okretaja, pogon je na sve kotače, a mjenjač je AMG Speedshift MCT s 9 brzina. Za ubrzanje od 0 do 100 km/h treba 3,4 sekunde, dok mu je maksimalna brzina 310 km/h.

Snažniju izvedbu  Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+ pokreće isti motor, no u ovoj izvedbi razvija maksimalnu snagu od 470 kW/639 KS i nudi okretni moment od 900 Nm, koji je pak dostupan između 2500 i 4500 okretaja. Pogon je na sve kotače, a ovdje dolazi i Drift način vožnje, a mjenjač je isti. Ova izvedba za ubrzanje od 0 do 100 km/h treba 3,2 sekunde, a maksimalna brzina joj je 315 km/h.

Objavljene su i cijene za Njemačku, gdje slabija izvedba starta od 158.163 EUR (oko 1.202.000 kn), a snažnija starta od 175.180 EUR (oko 1.331.000 kuna). No ne sumnjamo kako ćemo vidjeti barem jedan ovakav model registriran na naše tablice.

KOMENTARI