U Ženevi će Toyota predstaviti novi Aygo u dvije specijalne izvedbe

U Ženevi će Toyota predstaviti novi Aygo u dvije specijalne izvedbe

Aygo sa 72 KS na Ženevskom auto salonu zabljesnut će u dvije izvedbe x-style i x-cite

Svjetska premijera: Ovo je potpuno nova Toyota Land Cruiser
Nova GARAŽA je na svim kioscima: istražili smo kakve automobile žene zaista vole, usporedili 22 klasična kompakta i njihove SUV rivale, testirali dvije Mazde i jednu Toyotu
Toyota je predstavila još veći Highlander: Grand Highlander

Toyota Aygo x-style se izvana odlikuje bijelom karoserijom s električnim platnenim krovom te tamno narančasto bojanim naglascima dok je Aygo x-cite bi-tone narančasta verzija s crnim krovom.

Aygo x-style i Aygo x-cite nude dugački popis standardne opreme koja uključuje funkcije usmjerene na komfor: vozačevo sjedalo podesivo je po visini, podesiv je graničnik brzine na izvedbama s ručnim mjenjačem, upravljačke sklopke audio sustava smještene su na obruču upravljača. Tu su i klima uređaj te multimedijski sustav sa zaslonom od 7” koji podržava Apple CarPlay i Android Auto putem integracije pametnog telefona, a dopunjen je stražnjom kamerom koja se ugrađuje kao standardna oprema. Digitalni radio DAB je dostupan kao opcija, kao i pametni sustav ulaska i pokretanja.

Opcijski se nudi Toyota Safety Sense koji objedinjava tehnologije aktivne sigurnosti usmjerene na sprečavanje ili ublažavanje sudara u velikom broju prometnih situacija pa će između brzina vožnje od otprilike 10 do 80 km/h sustav kočenja u slučaju sudara (Pre-Collision System – PCS) 2 otkriti druga vozila ispred vas te se time smanjuje opasnost od naleta na njih straga. Kada postoji mogućnost sudara ovaj sustav zvučnim i vizualnim signalima upozorava vozača da počne kočiti.

PCS priprema kočnice za stvaranje veće kočione sile kada vozač pritisne papučicu kočnice, a ako vozač ne reagira na vrijeme sustav automatski počinje kočiti, smanjujući brzinu vozila za otprilike
30 km/h pa čak i zaustavljajući u potpunosti vozilo, radi sprječavanja sudara ili smanjenja siline sudara.

Koristan je i sustav upozorenja za nenamjerno prestrojavanje (Lane Departure Alert – LDA) koji prati kolničke crte i pomaže u sprječavanju nesreća i čeonih sudara izazvanih izlaskom iz prometnog traka. Ako vozilo počne krivudati iz prometnog traka bez uključivanja pokazivača smjera, LDA upozorava vozača zvučnim i vizualnim signalima.

Obje specijalne izvedbe Toyote Aygo pokreće Toyotin nagrađivani 3-cilindrični DOHC Dual VVT-i motor od 998 ccm s 12 ventila snage 72 KS (53 kW), uz 93 Nm okretnog momenta pri 4.400 okr/min. Aygo će od 0 do 100 km/h ubrzati za 13,8 sekundi, a postiže najviše 160 km/h. Bitno je naglasiti kako su posebne izvedbe modela Aygo raspoložive u standardnoj i Eco verziji. Eco se odlikuje dužim 4. i 5. stupnjem prijenosa, Toyotinim sustavom Stop & Start te aerodinamičkim poboljšanjima kako bi se smanjila potrošnja goriva na samo 3,8 l/100 km i emisiju CO2 od samo 86 g/km (WLTP: 110 g/km). Standardna verzija postiže potrošnju goriva od 4,1 l/100 km i emisiju CO2 od 93 g/km (WLTP: 112 g/km). Uz automatizirani ručni mjenjač Aygo ima potrošnju goriva od 4,2 l/100 km te emisiju CO2 od samo 95 g/km (WLTP: 117 g/km).

Toyota Aygo x-style

Obje verzije se vizualno itekako razlikuju. Izvana je Aygo x-style izveden u bijeloj boji, s velikim električnim platnenim krovom u boji Orange Twist koji ima otvor veličine 785 mm x 730 mm te tamnonarančastim naglascima sprijeda, straga, na bokovima i na vanjskim retrovizorima. Ima svjetla za maglu, zatamnjeno stražnje staklo, crne strojno obrađene 15-inčne naplatke od lake slitine.

Interijer dolazi u crnoj Piano boji na središnjoj konzoli i umetcima na armaturi, te s narančastim bočnim otvorima za prozračivanje i okviru ručice mjenjača. I tepisi imaju narančasti obrub, a sjedala su djelomice presvučena kožom.

Toyota Aygo x-cite

Druga verzija Aygo x-cite je izvedena u dvobojnoj varijanti: svjetlonarančastoj s crnim krovom, uz dodatak svjetlonarančastog umetka u prednjem spojleru i s crnim vanjskim retrovizorima dok je vanjsko uređenje zaokruženo dodavanjem svjetala za maglu, zatamnjenog stražnjeg stakla i sa sjajnim crnim naplatcima od lake slitine od 15“, s 10 krakova. Unutrašnjost je uređena u sjajnoj crnoj boji na središnjoj konzoli i umetcima na armaturi, s kromiranim okvirom ručice mjenjača te narančastim bočnim otvorima za prozračivanje. Aygo x-cite je opremljen i tepisima s narančastim obrubom, a sjedala su presvučena tkaninom Manhattan.

Čeoni potpis „X“ na Aygu sazrio je od dvodimenzionalnog prikaza u snažniji, trodimenzionalni arhitektonski element te uključuje sklopove glavnih svjetala Keen Look, s integriranim dnevnim
svjetlima. Donji dio uokviruje prednju masku, naglašavajući stabilni stav Aygoa i okretnost dok ukrasni umetci ispod glavnih svjetala naglašavaju potpis „X“ i širinu vozila. Na stražnjoj strani LED svjetla Aygou daju sofisticirani izgled i čine ga trenutačno prepoznatljivim.

Prošle je godine Aygo bio među najprodavanijim automobilima u A segmentu u Europi, s prodanih 91.700 vozila i udjelom u tom segmentu od 7,4%, a kakav je u vožnji možete pročitati u novom broju časopisa Garaža u kojem donosimo veliki i opsežan test. Specijalne verzije na hrvatskom tržištu očekujemo tijekom ljeta 2019.

KOMENTARI