Da kriza još traje govori i činjenica kako je tijekom srpnja 2021. prodano 967.830 novih vozila, što je pad od čak 24 % u odnosu na srpanj 2020. godine, a podaci vrijede za europsko tržište. No nije problem samo u korona virusu, već je sada veći problem u nestašici čipova, a njihova proizvodnja nikako da se stabilizira.
No s druge strane, Dacia ima velikih razloga za slavlje. Naime, novi Sandero je u srpnju postao, po prvi puta u povijesti, najprodavaniji model na europskom tržištu s 20.466 vozila, što je bilo dovoljno da Volkswagen Golf, koji je prodan u 19.425 primjeraka, pomakne na drugo mjesto ljestvice. Golf je u srpnju zabilježio pad prodaje od 37 % u odnosu na srpanj prošle godine.
Treće mjesto je zauzela Toyota Yaris, a u top 10 su se našli još i Volkswagen Polo, T-Roc i T-Cross, Hyundai Tucson, ali i Dacia Duster, koja je završila na 8. mjestu s 13.329 prodanih vozila. To dokazuje koliko su se promijenile navike europskih kupaca koji sve više traže najbolji omjer dobiveno-uloženo.

Veća širina i niži ovjes daju mu dodatnu stabilnost pri vožnji
KOMENTARI