U prvoj polovici godine BMW i Mini zabilježili pad prodaje od preko 10 %

U prvoj polovici godine BMW i Mini zabilježili pad prodaje od preko 10 %

BMW grupacija je isporučila u prvoj polovici godine 1.160.443 vozila, čime je zabilježen pad u isporukama od čak 13,3 %, odnosno 13,7 % za BMW te 10,9 % za Mini.

BMW predstavio novu generaciju monovolumena serije 2 Active Tourer
BMW Z4 M40i First Edition
Nova BMW serija 7 u Europi dostupna samo na struju, a kasnije stižu hibridi

Proizvođačima automobila i dalje ne cvjetaju ruže, pa je tako BMW grupacija u prvoj polovici ove godine zabilježila pad isporuka za 13,3 %, odnosno, isporučeno je 1.160.443 vozila. Gledajući po brendovima, najveći pad ima BMW s 13,7 % i isporučenih 1.016.541 vozila, dok je Mini zabilježio nešto manji pad od 10,9 % s isporukom od 114.071 vozilo. M odjel, koji ove godine slavi obljetnicu, isporučio je 81.198 vozila, što je pad od 2,6 %.

No ima i pozitivnih informacija, ali i to ovisi kako tko gleda, pa je isporuka električnih vozila više nego udvostručena, odnosno isporučeno je 75.891 vozila, što je rast od čak 110,3 %, dok je sa 184.553 isporučenih vozila, rast elektrificiranih vozila 20,4 %. Pozitivan je i Rolls-Royce, koji je zabilježio rast od 6,8 %, dok je prodaja BMW motocikala ostala gotovo na razini prošle godine, s padom od tek 0,1 %.

Najveći pad je BMW zabilježio u Kini (-18,9 %), a slijedi Azija (-14,7 %) i Europa (-13,9 %). Zanimljivo je i kako su se isporuke smanjile i u Njemačkoj, i to za 12,4 %. No bez obzira na sve, BMW napominje kako je i dalje najprodavaniji proizvođač u premium segmentu. A sve ovo, navodi BMW, je i dalje posljedica nedostatka komponenti, jer neki kupci jednostavno nisu spremni čekati na isporuku, već kupe automobil brenda koji im može brže isporučiti vozilo. No ionako proizvođači daju prednost proizvodnji skupljih modela, jer je tamo i marža veća, pa proizvođači i dalje zarađuju.

KOMENTARI