U Njemačkoj je prodano više električnih i plug-in modela nego dizelaša

U Njemačkoj je prodano više električnih i plug-in modela nego dizelaša

U Njemačkoj su električni i elektrificirani modeli s vanjskim punjenjem u prvih 7 mjeseci prodavaniji od dizelaša, i to se dogodilo po prvi puta u povijesti.

Podaci o svjetskoj prodaji 2020.: Toyota je najprodavanija, a rast prodaje električnih vozila je 43 posto
IONIQ postaje novi Hyundaijev brend za električna vozila
Mercedes se priprema za potpuni prelazak na struju – najavljene tri nove platforme za električna vozila

Trenutno se u Njemačkoj događaju velike promjene na tržištu automobila, pa je po prvi puta zabilježeno kako je prodaja električnih i plug-in modela premašila prodaju dizelaša. Doduše, razlika nije velika, ali je značajna po tome što prikazuje u kojem se smjeru kreće prodaja automobila na najvećem europskom tržištu.

Ukupno je prodano 367.905 električnih i plug-in vozila, trenutno se ove vrste automobila gledaju kao jedna cjelina, i time je zauzet tržišni udio od 22,6 %, dok su se modeli s dizelskim motorom u istom razdoblju prodali u 361.151 primjerak, i time su zauzeli 22,2 % tržišta. Istovremeno je prodano i 629.990 vozila s benzinskim motorom, koji i dalje prevladava s tržištem od 38,7 %.

Kod nas su statistike drugačije, pa tako benzinci zauzimaju 54,7 % tržišta, a dizelaši su na drugom mjestu s 25,5 % tržišta. Kod nas statistički podaci odvajaju električna i hibridna vozila, ali ne i hibride te plug-in hibride, tako da ne možemo usporediti brojke u potpunosti. No možemo reći kako hibridi zauzimaju 14,4 % tržišta, dok su električna vozila na tek 1,5 %.

Za kraj spomenimo i činjenicu kako je najprodavaniji električni automobil u Njemačkoj – Volkswagen Up! Da, tijekom prošle godine Up nije bio ni među 30 najprodavanijih modela, dok se ove godine popeo na 9. mjesto u ukupnoj prodaji, s time kako je čak dvije trećine prodanih modela električnih.

KOMENTARI