U Hrvatsku stigli novi RAV4 plug-in hibrid i nova generacija Lexusa NX

U Hrvatsku stigli novi RAV4 plug-in hibrid i nova generacija Lexusa NX

Domaće tržište je bogatije za dva nova SUV modela, a riječ je o novoj izvedbi Toyote RAV4 s plug-in hibridnim pogonskim sustavom, te o novoj generaciji Lexusa NX, koji dolazi u kombinaciji sa samopunjivim hibridnim pogonom, kao i u plug-in hibridnoj izvedbi.

Europski potrošači ocijenili Lexus kao najpouzdaniju automobilsku marku
Potpuna elektrifikacija Toyote i Lexusa: 30 električnih modela do 2030. godine
Lexus je upravo obilježio 30 godina postojanja

Predvodnik SUV modela je zasigurno Toyota RAV4, a sada je ovaj model po prvi puta dostupan i u plug-in hibridnoj izvedbi, a baš ta je sada dostupna i domaćim kupcima. RAV4 plug-in hibrid pokreće kombinacija benzinskog i elektromotora koji daju ukupnu snagu od 225 kW/306 KS, pogon je na sve kotače, a mjenjač je automatski.

Ugrađena baterija ima kapacitet od 18,1 kWh i sastoji se od 96 ćelija, a s jednim punjenjem nudi autonomiju do 75 km u gradu, dok je u mješovitoj vožnji ona ipak nešto manja. No to je dovoljno za dnevne potrebe većine budućih kupaca.

Ova izvedba serijski dolazi s AWD-i pogonom na sve kotače, a RAV4 plug-in hibrid ima i bolju zvučnu izolaciju u odnosu na ostale izvedbe, a ona se odnosi na izolaciju branika, armaturne ploče i oblogu prednjeg nosača, koji osim smanjenja buke ublažuju i vibracije, pa je vožnja u ovoj izvedbi ugodnija.

Tu je i posebna Emotional crvena boja u kombinaciji s crnim krovom, koja nije dobavljiva na ostalim izvedbama, a cijene za RAV4 plug-in hibrid Elegant kreću od 412.500 kuna. Najskuplji paket opreme je Style po cijeni od 483.500 kuna, a on serijski uključuje i dvobojnu karoseriju.

Bliski rođak ovog modela dolazi u nešto luksuznijoj izvedbi pod nazivom Lexus NX. Ovo je potpuno nova generacija ovog modela, koji je ujedno i najprodavaniji Lexus na europskom tržištu. Naravno, i on donosi tradicionalan Lexus dizajn koji je vidljiv u svakom kutku ovog modela, a u odnosu na prethodnika djeluje skladnije i ima sportskiji nastup, koji upotpunjuju aluminijski naplatci od 18 do 20 inča.

Dostupan je u dvije izvedbe – NX 350h i NX 450h+. Početni model NX 350h donosi samopunjivi hibridni sklop koji raspolaže s maksimalnom snagom od 178 kW/242 KS i nudi ubrzanje od 0 do 100 km/h za 7,7 sekundi. Većinu vremena u gradu vozi se na struju, a s punim spremnikom goriva od 55 litara ovaj model može prijeći do 800 km. Kupci mogu birati između pogona na prednje ili na sve kotače, a cijene kreću od 401.900 kuna za izvedbu Comfort s pogonom na prednje kotače, dok je najpovoljnija izvedba s pogonom na sve kotače NX 350h Comfort AWD dostupna po cijeni od 409.900 kuna.

Snažnija izvedba Lexus NX 450h+ donosi plug-in hibridni pogonski sustav ukupne snage 309 KS, koji može ubrzati od 0 do 100 km/h za 6,1 sekundu. U svim izvedbama dolazi pogon na sve kotače, a 18,1 kWh baterija nudi autonomiju od 69 km u kombiniranom ciklusu, do 76 km u gradskoj vožnji. Njeno punjenje od kad je u potpunosti prazna pa do 100 % traje 7,5 sati na klasičnoj kućnoj utičnici (10A, 2,3 kW).

Cijena za Lexus NX 450h+ starta od 515.900 kuna za izvedbu Executive, i završava s cijenom od 577.900 kuna za izvedbu Luxury.

KOMENTARI