Toyota Croatia najavila novu fazu održive mobilnosti i jačanja odnosa s lokalnom zajednicom

Toyota Croatia najavila novu fazu održive mobilnosti i jačanja odnosa s lokalnom zajednicom

Toyota Croatia predstavila je glavne strateške smjernice za naredno razdoblje. U fokusu su održivost, inovacije i snažniji odnos s lokalnom zajednicom – temelji na kojima Toyota gradi svoju budućnost u Hrvatskoj i šire.

Toyota je predstavila novu generaciju modela Sequoia
Predstavljena je dorađena Toyota Yaris WRC za sezonu 2021.
Potpuno nova Toyota Prius stigla u salone, a znamo i cijene

Tijekom bruncha s Toyotom Croatia saznali smo novosti koje nam uskoro stižu, ali i novu fazu održive mobilnosti, kao i jačanje odnosa s lokalnom zajednicom. U vremenu transformacije autoindustrije, Toyota odgovara sveobuhvatnim pristupom koji objedinjuje elektrifikaciju, razvoj naprednih sigurnosnih tehnologija i jačanje korisničkog iskustva. Planove razvoja Toyote u Hrvatskoj  predstavio je novi direktor Toyota Croatie, Edin Selimović, dugogodišnji član Toyota obitelji, s više od 20 godina iskustva unutar Toyota Tsusho Corporation.

Selimović je svoju karijeru započeo upravo u Toyota Croatia 2005. godine, a tijekom prvog desetljeća prošao je kroz brojne funkcije – od marketing asistenta do flotnog menadžera. Njegova međunarodna karijera nastavila se u Toyoti Afrika, prvo u Johannesburgu, gdje je vodio marketing i produktni razvoj za 9 zemalja Istočne Afrike, a zatim i u Parizu, gdje je bio zadužen za više od 30 zemalja afričke regije u područjima marketinga, proizvoda i cjenovne politike. Sada, 2025. godine, vraća se u Hrvatsku s ciljem jačanja tržišne pozicije Toyote te s dubokim poštovanjem prema Toyotinoj filozofiji kvalitete, inovacija i odnosa s ljudima. “Vjerujem u snagu tima, u važnost svakog kupca, partnera i zaposlenika. Želim stvoriti okruženje koje njeguje izvrsnost, potiče ideje i gradi dugoročne odnose. Naš uspjeh neće se mjeriti samo prodajom, već povjerenjem koje gradimo u zajednici”, poručio je Selimović tijekom predstavljanja.

Ključni smjerovi razvoja su ljudi u središtu strategije, održivost kao temelj poslovanja te inovacije i sigurnost, a poseban fokus će biti na gospodarskom programu, kao i manjem SUV segmentu. Selimović je zaključio događaj jasnom porukom: “Toyota nije samo proizvođač automobila, to je filozofija stalnog unapređenja i poštovanja prema ljudima. Želim da Toyota Croatia postane sinonim za održivu, pouzdanu i inovativnu mobilnost u Hrvatskoj.”

KOMENTARI