Toyota Gazoo Racing donosi mnogo novosti za svoje modele

Toyota Gazoo Racing donosi mnogo novosti za svoje modele

TGR se vraća na Nürburgring 24 sata koristeći GR Yaris s GAZOO Racing Direct Automatic Transmission, donosi GR Yaris Aero Package i predstavlja GR Supru A90 Final Edition.

Proace Max je najveći kombi iz Toyote, a predstavljen je i Hilux Hybrid 48V
Ovo su svi detalji o prvoj hibridnoj izvedbi Toyote Hilux
Nova Toyota Hilux Hybrid 48V stiže početkom 2025. godine

Od svojih početaka na Nürburgringu, TGR je ovu filozofiju prenio na globalnu pozornicu, osvajajući svjetska prvenstva u rallyju, utrkama izdržljivosti i rally raidovima, te prošle godine osvojivši još jedan trijumf u FIA-inim titulama proizvođača.  Kada su Akio Toyoda – poznat i kao Master Driver Morizo – i njegov mentor za vožnju, Master Driver Hiromu Naruse, 2007. godine osnovali GAZOO Racing, odabrali su Nürburgring 24 sata izdržljivosti kao najbolje ispitivanje za svoju filozofiju “ceste stvaraju ljude, a ljudi stvaraju automobile”.

Nakon šest godina pauze, TGR se vraća na Nürburgring 2025. godine i po prvi put udružuje snage s ROOKIE Racing, privatnim timom osnovanim kako bi stvorili stalno bolje automobile i razvijali ljudske resurse kroz vještine i predanost različitih vozača. Ove dvije organizacije natjecat će se kao TOYOTA GAZOO ROOKIE Racing (TGRR) u Nürburgring Langstrecken Serie (NLS) i Nürburgring 24 sata, kao i u Super Taikyu seriji u Japanu. TGRR će se natjecati koristeći GR Yaris opremljen novorazvijenim GAZOO Racing Direct Automatic Transmission (DAT) sustavom. Taj sustav omogućuje automatske ultra-brze prijelaze u niže brzine, što vozaču omogućuje jaču koncentraciju na upravljanje, kočenje i ubrzanje, a bit će dodatno usavršen kroz zahtjeve natjecanja.

U međuvremenu, srednje pozicionirani GR Yaris M Concept nudi motor koji je još uvijek u fazi razvoja – 2,0-litreni inline 4-cilindarski turbo motor. Ovaj novi motor pomiče granice performansi i učinkovitosti, s vrlo kompaktnim dimenzijama koje pomažu u stvaranju niskog težišta. Korištenjem srednje pozicioniranog rasporeda motora – gdje je motor postavljen u sredinu vozila – GR Yaris M Concept koristi prednosti u distribuciji težine i težištu, što omogućuje oštrije performanse pri prolasku kroz zavoje. Kroz intenzivna testiranja u Super Taikyu seriji 2025. godine, TGRR cilja na implementaciju “vozač-prvi” pristupa u proizvodnji automobila, u kojem se vozila ponovo testiraju do kvara i potom popravljaju u ekstremnim uvjetima utrkivanja, u potpunosti uključujući povratne informacije Morizoa, profesionalnih vozača i “gentleman” vozača.  Još jedan koncept rođen na stazi dodatno naglašava TGR-ovu predanost stalnom poboljšanju automobila. “Vozač-prvi” pristup za GR Yaris znači da se svi uče iz test staze ili natjecanja i to se direktno implementira u razvoj vozila. Rezultat je koncept s novim aerodinamičkim nadogradnjama visokih performansi, koje također imaju upečatljiv izgled u smislu dizajna.

Stražnji spojler s ručno podesivim kutom omogućuje vozaču da modificira razine downforcea ovisno o okolnostima. Veći grip za vozača postignut je novim prednjim ventilacijskim otvorima smještenim iza prednjih kotača, koji prilagođavaju protok zraka. Aerodinamičke performanse dodatno su optimizirane s dodatnim ventilima na donjoj strani stražnjeg branika, koji stvaraju protok zraka iz stražnjih kućišta kotača. U međuvremenu, ventil u stilu motorsporta na haubi poboljšava hlađenje, a uključena je i vertikalna ručna kočnica.

Dok TGR nastavlja istraživati tehnologije i redefinirati performanse s GR Yaris u motorsportu, trenutačna generacija GR Supra doseže svoje ultimativno izražavanje s A90 Final Edition. Ova specijalna edicija, koja je sada dostupna za narudžbu, vozačima nudi uzbudljiv spoj snage, agilnosti i preciznosti. Ažuriranja pogonskog sklopa povećala su snagu s 250 kW/340 KS na 324 kW/441 KS i okretni moment s 500 Nm na 571 Nm. To omogućuje brže ubrzanje i reakcije, dok dodatnih 20 km/h podiže maksimalnu brzinu na 270 km/h. Performanse u zavoju mogu se pomaknuti do samih granica s novim sjedalom od karbonskih vlakana zahvaljujući poboljšanjima kao što su KW amortizeri s podesivom silom prigušenja, direktniji upravljač, novi Brembo kočioni sustav s perforiranim diskovima i šire gume koje bolje drže podlogu.

Svi TGR-ovi programi Svjetskog prvenstva koriste održiva goriva, s 100% obnovljivim biogorivima u GR YARIS Rally1 u Svjetskom rallyju i GR010 HYBRID u Svjetskoj izdržljivosti. Čak i na izuzetno zahtjevnom Dakar rallyju, TGR je predstavio gorivo s 70% obnovljivih komponenti putem partnerstva s Repsolom. Nastavljajući inovacije koje je Rookie Racing uveo s GR Corolla H2 trkaćim automobilom i njegovim vodikovim motorom, TGR je također pokazao potencijalnu vodikovu budućnost u rallyju i utrkivanju stvaranjem prototipova GR Yaris H2 i GR H2 Racing Concept. U 2025. godini, TGR će nastaviti svoju predanost razvoju ljudi i tehnologija u motorsportu, dodatno izražavajući svoju filozofiju stvaranja stalno boljih automobila kroz uzbudljive izazove i pristup “vozač na prvom mjestu”.

KOMENTARI