Toyota C-HR od je sada dostupna i plug-in hibridnoj izvedbi

Toyota C-HR od je sada dostupna i plug-in hibridnoj izvedbi

Toyota C-HR Plug-In Hybrid 220 dolazi s baterijom kapaciteta 13,6 kWh, što omogućuje vožnju na struju do 66 kilometara.

Novi izgled, ali i novi motor u Toyoti C-HR
Jedinstven dizajn i u drugoj generaciji: ovo je potpuno nova Toyota C-HR
Uskoro premijera potpuno nove generacije SUV modela Toyota C-HR

Nakon što se standardna hibridna izvedba već udomaćila na domaćem tržištu, a njen test možete pročitati ovdje, sada je domaćim kupcima dostupna i plug-in hibridna izvedba ovog modela. U prijašnjoj generaciji ona se nije nudila, no vremena se mijenjaju pa Toyota širi ponudu. Što se tiče izgleda, razlika u odnosu na standardni hibridno model je dodatan poklopac ispod kojeg se nalazi utičnica za punjenje baterije, te oznake PHEV na samom vozilu. Za pogon se koristi sustav koji se sastoji od dvolitrenog benzinskog motora koji razvija snagu od 112 kW/152 KS i elektromotora koji razvija snagu od 120 kW/163 KS, dok je ukupna snaga sustava 164 kW/223 KS, što mu omogućuje ubrzanje od 0 do 100 km/h za 7,4 sekunde.

U C-HR Plug-In Hibrid se ugrađuje 13,6 kWh baterija koja omogućuje autonomiju na struju do 66 km, što vrijedi za gradsku vožnju. Uostalom, to je dovoljno za prosječnog europskog kupca koji dnevno napravi manju kilometražu. Ugrađeni punjač je snage 6,6 kW, a punjenje traje manje od dva i pol sata na trofaznom kabelu i Wallboxu. Tu je i aplikacija koja omogućuje uključivanje i isključivanje punjenja na daljinu.

I ova izvedba je postavljena na poznatu TNGA platformu, a po prvi put na nekom vozilu marke Toyota ugrađena je tehnologija upravljanja osjetljiva na frekvenciju ZF (FSC), koja poboljšava razinu upravljivosti i udobnost pri vožnji. Hidromehanički sustav povećava amortizaciju pri niskim frekvencijama kako bi se osigurala veća kontrola karoserije u pogledu kotrljanja i nagiba te kako bi se zadržala bolja kontrola u zavojima. Pri visokoj frekvenciji amortizacija se smanjuje kako bi se povećala udobnost pri vožnji. C-HR PHEV dolazi s pumpom za crpljenje topline iz vanjskog zraka, a iskorištava i toplinu motora, a kako bi pružio podršku sustavu klimatizacije zimi i smanjio trošenje baterije, čime se automatski povećava doseg u načinu rada samo na struju (EV).

Prodaja kreće krajem mjeseca, ali su cijene već poznate i kreću od 38.900 eura za izvedbu C-HR Plug-In Hybrid C-LUB, koja je bogato opremljena i uključuje 18-inčne aluminijske naplatke, parking senzore, grijani upravljač i prednja sjedala, dvozonski automatski klima uređaj, potpuni sigurnosni paket i još mnogo toga.

KOMENTARI