Krajem ove godine na tržište stiže i treća izvedba modela C-HR. Tako će se moći kupiti i novi C-HR+, a riječ je o potpuno električnoj izvedbi ovog modela, koja širi ponudu nakon hibridne i plug-in hibridne izvedbe. Ovim modelom Toyota jača ponudu električnih modela, a kupci će moći birati između dvije veličine baterija, kao i dvije brste pogona. C-HR+ je postavljen na e-TNGA BEV platformu, dug je 4520 mm i donosi međuosovinski razmak od 2750 mm, prtljažnik od 416 litara, a iz Toyote stiže info kako je riječ o izrazito prostranom modelu. Kupci će moći birati između baterije kapaciteta 57,7 kWh, koja se veže isključivo za izvedbe s pogonom na prednje kotače, dok će baterija kapaciteta 77 kWh biti dostupna u izvedbama s pogonom na prednje, ali i na sve kotače. Najavljuje se kako će najveća autonomija biti do 600 km.
Brzo punjenje podržava snage do 150 kW, dok je ugrađeni punjač od 11 kW standardan, a u višim paketima opreme dostupan je 22 kW punjač. Učinkovitost potrošnje energije dodatno je poboljšana optimiziranom aerodinamikom te naprednim sustavima kao što su funkcija predgrijavanja baterije i toplinska pumpa za grijanje kabine.
Iako još nema svih informacija o motorima, objavljeno je kako će AWD izvedba s pogonom na sve kotače biti najsnažniji model u europskoj ponudi izvan GR performance linije, a snaga ove izvedbe će biti 252 kW/343 KS, te je objavljeno kako ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 5,2 sekunde.
Svi modeli Toyota C-HR+ dolaze s naprednim Toyota T-Mate sigurnosnim sustavima, uključujući Toyota Safety Sense. Standardna oprema uključuje Blind Spot Monitor, automatska duga svjetla i sustav za pomoć pri parkiranju. Multimedijski sustav s 14-inčnim zaslonom uključuje EV navigaciju koja planira rute s optimalnim punionicama prema stanju baterije, dok aplikacija MyToyota omogućuje daljinsko praćenje ključnih parametara vozila, poput statusa baterije i vremena punjenja.
KOMENTARI