Svjetska premijera: Hyundai i10 i i10N Line

Svjetska premijera: Hyundai i10 i i10N Line

Hyundai je u Frankfurtu predstavio potpuno novi i10, a kupci će uskoro moći odabrati i izvedbu i10 N Line

Novi Porsche Cayenne 2018 SUV za pet osoba
Novi Peugeot 2008 i u električnoj izvedbi
Volkswagen up! GTI sa 115 KS

U Frankfurtu je svjetlo dana ugledao novi Hyundai i10 2019. Potpuno nova generacija oglašava se kao najsigurniji i najpoveziviji automobil u svom segmentu, uz dinamičan dizajn, mnoštvo novosti i poboljšanja.

Hyundai i10

 

Connected Car i Bluelink namijenjeni su povezivanju vozila s drugim uređajima, čime će se novi i10 posebno isticati u odnosu na konkurenciju iz A-segmenta malih gradskih automobila. Najnoviji model iz i-game korejskog proizvođača kombinira sigurnost i performanse, razvije je u Europi za europske kupce te donosi Hyundaijev pristup da mobilnost postane pristupačnija uz zadržavanje visokih tehničkih standarda.

Hyundai i10N Line

Osim standardnog modela, Hyundai je predstavio i i10 N Line, treći Hyundaijev model nakon i30 i Tucsona opremljen paketom N Line, koji je postao važna komponenta Hyundaijeve modelske strategije.

Pokreće ga trocilindrični 1.0 MPi benzinski motor snage 67 KS, uz 96 Nm okretnog momenta, a prijenos snage se na prednje kotače obavlja preko 5-stupanjskog ručnog ili automatskog mjenjača. Bit će dostupan u dvije izvedbe – s četiri i s pet sjedala, a razlikovat će se prema performansama.

Peterovratna izvedba moći će postići 156 km/h, uz oba mjenjača ali će ručnoj izvedbi od 0 do 100 km/h trebati nešto manje vremena – 14,6 sekundi u odnosu na 17,3. Tvornički podatak o potrošnji je 5,1 s ručnim odnosno 5,3 litara benzina s automatskim mjenjačem.

Uz 1.0 MPi, u ponudi će biti i 1.0 T-GDi namijenjen i10N Line modelu, a imat će 100 KS i 172 Nm, uz (samo) ručni mjenjač. Treći motor u ponudi za novi i10 je 1.2 MPi s četiri cilindra snage 84 KS te 118 Nm, a uz ručni 5-stupanjski mjenjač moći će se naručiti i automatski s pet stupnjeva prijenosa.

KOMENTARI